[BC3] Iets raars met mijn TB 900

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ik heb al een tijdje een AMD TB 900, hij heeft 1050 gelopen (niet super veel.. maar ja.. ik doe het voor de lol), multiplier op 10.5 . maar als ik nu mijn multiplier op 10.5 instel word de snelheid 550 Mhz.. ik weet absoluut niet hoe dit komt.. ik heb een MSI K7Tpro2-a met 320 Mb ram (133 Mhz). iemand enig idee hoe dit komt ?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
:? :? :? :? :?

Die verd(%&$#de computers he?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

Al opnieuw potloodstreepjes gezet?

*insert signature here

• BC3 Victim
yep

hij is ook nooit erg heet geweest.. dus da kan het ook niet zijn

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

potloodstrepen zijn niet onbeperkt houdbaar, dat weet je?

• BC3 Victim
Ja weet ik, heb ze eergister vernieuwd.. maar als je podloodstrepen niet meer werken zou hij het toch gewoon helemaal niet meer moeten doen (multiplier instellen) zoals van te voren ?

edit: Tiepvout

• salvador4
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 20:56
Ja weet ik, heb ze eergister vernieuwd.. maar als je podloodstrepen niet meer werken zou hij het toch gewoon helemaal niet meer moeten doen (multiplier instellen) zoals van te voren ?
er kunnen heeele rare dingen gebeuren, als die streepjes niet goed zijn. Zoals niet kloppende multiplier, wat ook vaak is is dat hij geen halve waardes meer pakt ofzo

conclusie: kleuren, kleuren en kleuren tot dat het werkt.

• Bluezy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-11-2023

Bluezy

kiss my As(s)us

Met bison electro ben je der in 1 keer vanaf
Heb ik gebruikt voor mijn Tb 900 - Loopt ook maar op 1050 trouwens

I'm partial to your abracadabra

• BruT@LysT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-07 10:50

BruT@LysT

Fear and Loathing

ach joh pak soldeerbout en soldeertin en je bent nog sneller van je probleem af :P

Verwijderd

Op woensdag 25 april 2001 18:01 schreef BruT@LysT het volgende:
ach joh pak soldeerbout en soldeertin en je bent nog sneller van je probleem af :P
ja, nu alleen nog een kaboutertje om die dunne lijntjes te trekken..

• spok9
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 26-08 09:12

spok9

Groen...

Gebruik vloeibaar zilver :9

Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?

• Goingin
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19-08 21:54
Zijn veel rustige tweakers hiero met een TB900, ik heb er zelf ook 1 die 2 dgn geleden ook nog op 1050 liep, nu op 1060 :D:D

Rustig aan doen roeleert! :)

• BC3 Victim
kort samengevat :

gewoon nog eens krassen

Pagina: 1