De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
*insert signature here
hij is ook nooit erg heet geweest.. dus da kan het ook niet zijn
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
edit: Tiepvout
er kunnen heeele rare dingen gebeuren, als die streepjes niet goed zijn. Zoals niet kloppende multiplier, wat ook vaak is is dat hij geen halve waardes meer pakt ofzoJa weet ik, heb ze eergister vernieuwd.. maar als je podloodstrepen niet meer werken zou hij het toch gewoon helemaal niet meer moeten doen (multiplier instellen) zoals van te voren ?
conclusie: kleuren, kleuren en kleuren tot dat het werkt.
Heb ik gebruikt voor mijn Tb 900 - Loopt ook maar op 1050 trouwens
I'm partial to your abracadabra
Verwijderd
ja, nu alleen nog een kaboutertje om die dunne lijntjes te trekken..Op woensdag 25 april 2001 18:01 schreef BruT@LysT het volgende:
ach joh pak soldeerbout en soldeertin en je bent nog sneller van je probleem af
Zolang ik het zelf geloof is het goed toch?
Rustig aan doen roeleert!
gewoon nog eens krassen