Ik heb al een ander topic in Harware algemeen, maar daar weten ze het niet, of ze hebben geen zin om te reageren.
Voor de duidelijkheid hier nog maar een topic, sorry.
Het probleem is als volgt:
Mijn pc iis behoorlijk van slag ik weet niet wat er aan de hand is, alles ligt nu naast mijn kast.
Als ik mijn pc aan zet, gaat mijn cpu cooler aan, maar verder nix.
Haal ik nu, zelfs terwijl hij aanstaat, mijn proc eruit, dan gaat alles wel aan (HDD''s).
Je zou dus denken dat mijn proc of mijn mobo kapot is
Dat is dus niet zo. Ik heb in mijn eigen slot converter een celly 400 gestopt, en system liep weeer als een zonnetje.
Mijn proc en mijn converter heb ik ook in een ander mobo gestopt, en die deden het ook gewoon.
Er is dus blijkbaar nix kapot!
Hoe kan het nou dat ie het eerst wel gewoon deed maar dat hij er nou mee gekapt is?
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!
Voor de duidelijkheid hier nog maar een topic, sorry.
Het probleem is als volgt:
Mijn pc iis behoorlijk van slag ik weet niet wat er aan de hand is, alles ligt nu naast mijn kast.
Als ik mijn pc aan zet, gaat mijn cpu cooler aan, maar verder nix.
Haal ik nu, zelfs terwijl hij aanstaat, mijn proc eruit, dan gaat alles wel aan (HDD''s).
Je zou dus denken dat mijn proc of mijn mobo kapot is
Dat is dus niet zo. Ik heb in mijn eigen slot converter een celly 400 gestopt, en system liep weeer als een zonnetje.
Mijn proc en mijn converter heb ik ook in een ander mobo gestopt, en die deden het ook gewoon.
Er is dus blijkbaar nix kapot!
Hoe kan het nou dat ie het eerst wel gewoon deed maar dat hij er nou mee gekapt is?
Iemand enig idee?
Alvast bedankt!