[BC3] Oke en nu???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Heb dus waarschijnlijk mijn proccesortje dood geklokt en zit nu dus weer op m''n oude celeron 266 te tikken (draait ook al op +/_ 400 )
Maar nu is de vraag wat kan ik d.m.v slotconverters (heb een slot 1 en ppga socket op mijn ECS mobo zitten) nu eens op mijn mobo gaan prikken.

Moet wel een beetje vooruit te branden zijn, Had een celeron 400 die op 600 liep

Alvast bedankt

>:) Reind

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

pIII-850E ?

• BC3 Victim
Enne gaat ie op een slot 1 met converter ofzo

Wil natuurlijk wel weer overklokken want dit was gewoon beginners geluk (laten we het daarop houden) Ben namelijk bang dat als ik iets met een converter op mijn slot 1 plaats en er dan zo''n mega koeler opzet (van een 1,2 gigaHtz) dat dan het hele zooitje vandaag of morgen naar beneden in m''n kast donderd en ik weer verder van huis ben.
Of zit die zooi zo goed vast dat dit allemaal wel kan

Thnx Reind >:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Oh en waar kan ik in godsnaam koelpasta krijgen want de PC boer hier in H''wijk heeft het niet en het lijkt me toch wel essentieel met overklokken

Reind ;(

Verwijderd

Gewoon tandpasta gebruiken ...ZONDER van die fluorideshit. Dus witte pasta. Werkt echt prima. 2graden koeler met die zooi als standaard koelprut.
Ennuh als ik jou was, zou ik een PIII700-850E halen. Ligt eraan over wat voor een budget je het hebt.

• BC3 Victim
Oke en over wat voor budget hebben we het dan

Reind

• BC3 Victim
Tandpasta als Koelpasta daar had ik nog nooit van gehoord.
Enne heb nog ff een tube weten te bemachtigen bij alternate want die hebben het nog wel.

Maar thnx voor de tip (zal ut is uitproberen op een oude K5)

• BC3 Victim
HaHaHa processortje schijnt nog niet dood te wezen volgens pc boer

Ga morgen ff langs met kast om proccessor te testen Weekend begint goed

Lang leve de celeron die volgens mij nu toch echt tegen het onverwoestbare aanzit

HIEPHOI

8-) Reind

Als iemand trouwens nog suggesties heeft voor mijn volgende projectje--->> Heb een mobo van volgens mij msi liggen en d''r kan een slot 1 en socket 370 op. Nu is de vraag wat kan ik er zoal op gaan prikken en wat is het best over te klokken

Pagina: 1