De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
40 graden klinkt normaal. Als je bij Intel de spec. sheet van de diverse P3 zou downen zul je lezen dat de P3-933 tot circa 80 graden zijn werk zal doen. Is natuurlijk niet echt bevorderlijk voor de gezondheid vd CPU.
20 Graden voor de andere CPU lijkt mij gewoonweg niet mogelijk met lucht koeling (water/peltier kan uiteraard wel) om de dood eenvoudige reden dat anders je omgeving temp. zo''n 10 graden moet zijn om de CPU op 20 graden te houden.
De P3-866@1001 MHz in mijn sig. doet in de regel 40 tot 45 graden bij een omgevings temp van 20 tot 25 graden en een Alpha6035 met een 4200 rpm fan op zijn kop
.Zet ik er een 6800 rpm fan op dan zakt de temp tot circa 35 a 40 graden, alleen het geluid vd fan is niet echt fijn om aan te horen.
20 Graden voor de andere CPU lijkt mij gewoonweg niet mogelijk met lucht koeling (water/peltier kan uiteraard wel) om de dood eenvoudige reden dat anders je omgeving temp. zo''n 10 graden moet zijn om de CPU op 20 graden te houden.
De P3-866@1001 MHz in mijn sig. doet in de regel 40 tot 45 graden bij een omgevings temp van 20 tot 25 graden en een Alpha6035 met een 4200 rpm fan op zijn kop
Asrock Z77 Extreme6, Intel i7-3770K, Corsair H100i, 32 GB DDR-3, 256 GB Samsung SSD + 2 x 3TB SATA, GeForce GTX 660 Ti, Onboard NIC and sound, SyncMaster 24"&22" Wide, Samsung DVD fikkertje, Corsair 500R
Sorry ik bedoelde als de CPU idle is dan is de temp van die enkele PIII 30 graden ga ik met 3DMax een anim renderen dan gaat hij naar de 35 a 40 graden en dan loopt hij op 1050 MHz.
Daarom vindt ik het zo vreemd dat die Dual 40 graden idel is.
Daarom vindt ik het zo vreemd dat die Dual 40 graden idel is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het kan komen omdat er 2 CPU''s in je kast zitten dus 2X zoveel warmte geproduceerd wordt waardoor de case temp toch wat omhoog gaat en misschien de temp van je cpu''s hier ook door.
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Ja daar heb ik ook aan zitten denken maar de MoBo temp blijft wel rond de 23 graden.