[BC3] Stabiliteit AMD 1300/1333

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Hallo allemaal,

Weer een nieuwe werkdag aangebroken :'( .......

Ik ben bezig om de configuratie van een nieuw systeem op papier te zetten. Gisteren vertelde een vriend van me dat de AMD 1300 en 1333 niet helemaal stabiel zijn. Hij wist me helaas geen relevante artikelen toe te sturen.

Wie weet hier meer over?

Alvast bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Het lijkt me niet dat zoiets aan de CPU ligt hoor!!!

Misschien zit er een koeler op met te weinig vermogen en wordt hij te heet. Er moet namelijk een behoorlijke koeler op! Het kan ook zijn dat de 4in1 drivers te oud zijn of dat er een bugfix is voor een bios.

Een goed mobo is het halve werk...stick to Abit, MSI of Asus...dan betaal je misschien ietsje meer maar gaat het wel vaak goed!

Have fun met je nieuwe systeem!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Gisteren vertelde een vriend van me dat de AMD 1300 en 1333 niet helemaal stabiel zijn.

Bullshit. Die processoren zijn gewoon net zo stabiel al de rest van de Thunderbird serie. En aan hun top zitten ze niet, want er kan nog redelijk overgeclocked worden ook :)

Verwijderd

waar draait je vriend op "intel" :r
lijkt wel een beetje op nvidia :(
verspreid valse geruchten over de concurent en dan maar hopen dat de mensen allemaal p4''s kopen inplaats van zulke jongens
geef mij op dit moment maar een amd die is qua prijs/prefomance verhouding gewoon goed
(zoals je al dacht een tevreden athlon gebruiker) :Y)

henk

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Op woensdag 25 april 2001 08:31 schreef henk_j het volgende:
waar draait je vriend op "intel" :r
Nope, op ''n TB 1 Ghz meen ik!

I-eye

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen