De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Iemand 
Search levert mij niet echt overtuigende antwoorden
Search levert mij niet echt overtuigende antwoorden
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Met een BIOS-flash van je RAID-controller blijft je RAID-array nog gewoon bestaan.
Gaat het tijdens het flashen mis, kun je er van uitgaan dat je een verneukt bordje hebt.
Je kunt echter dan nog je bios-chip mee naar de shop nemen, die em dan tegen een kleine vergoeding opnieuw kunnen flashen.
Het flashen van een BIOS kan theoretisch gezien ondeindig keer gedaan worden.
Offiele BIOS-versies staan op www.abit.com.tw, als daar YH als laatste staat is dat de laatst officiele BIOS
Gaat het tijdens het flashen mis, kun je er van uitgaan dat je een verneukt bordje hebt.
Je kunt echter dan nog je bios-chip mee naar de shop nemen, die em dan tegen een kleine vergoeding opnieuw kunnen flashen.
Het flashen van een BIOS kan theoretisch gezien ondeindig keer gedaan worden.
Offiele BIOS-versies staan op www.abit.com.tw, als daar YH als laatste staat is dat de laatst officiele BIOS
Met flashen heb je ook de optie om het flashen van bootblock over te slaan.
Waarom wordt dit nooit in de parameters opgegeven als je flashfile donwload van abit.
Dit is dan toch veel veiliger
Als het mis gaat kun je tenminste nog bootten van flop of zie ik het nou verkeerd.
Ik zie alleen maar dat het hele bios opnieuw geflashed wordt. Dus ook het bootblock.
Oh ja het gaat hier om een kt7a raid bios.
En weet iemand of die laatste beta versie beetje betrouwbaar is
Kt7ztb01 geloof ik. Dat is die zogenaamde 686b bugfix.
Waarom wordt dit nooit in de parameters opgegeven als je flashfile donwload van abit.
Dit is dan toch veel veiliger
Ik zie alleen maar dat het hele bios opnieuw geflashed wordt. Dus ook het bootblock.
Oh ja het gaat hier om een kt7a raid bios.
En weet iemand of die laatste beta versie beetje betrouwbaar is
Daar moet je niet vanuitgaan.En weet iemand of die laatste beta versie beetje betrouwbaar is Kt7ztb01 geloof ik. Dat is die zogenaamde 686b bugfix.