Toon posts:

[BC3] Is die P4 gelocked?? Kun je hem dan unlocken??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik met de prijsdalingen aan het denken ben aan een P4, wou ik wat info. Ik heb nou al iets van 6-7 articles (grote) doorgelezen en weet al een heleboel. Maar nou weet ik nog steeds niet of die P4 een gelockte multiplier heeft, in een article kregen ze hem niet overgeklokt omdat ze de multiplier niet konden veranderen ofzo :?
Is die multiplier nou wel gelockt of niet?
/me wil lekker gaan overklokken als hij een P4 heeft

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

P4 = Intel = Gelocked

Gr:):)tZZ

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Is gelocked. Bij sommige reviews is er wel met de multiplier gespeeld, maar het ging hier om zgn engineering samples....met unlockte multiplier...niet in het normale verkeer te vinden dus.

Nu schijn je met de FSB ook leuke resultaten te halen.

Pas je wel op dat zeer snel al een nieuwe Socket gaat komen voor de nieuwe P4 core!!! Die P4''s die er nu zijn hebben een zeer korte product cycle! Upgraden wordt dat echt een stuk moeilijker!!!

reserveringshouder Tesla Model 3

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 23:52 schreef Cheese_man het volgende:
Pas je wel op dat zeer snel al een nieuwe Socket gaat komen voor de nieuwe P4 core!!! Die P4''s die er nu zijn hebben een zeer korte product cycle! Upgraden wordt dat echt een stuk moeilijker!!!
Daar let ik wel degelijk op ja, was dus ook zo met mijn Slot-A Athlon (daar wist ik dus niks vanaf) er werd echt helemaal niks meer aan gedaan. alles was opeens socket-a ;(

Verwijderd

Topicstarter
Wanneer komt die Northwood nou eigenlijk?? Mei/Juni??

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 april 2001 23:48 schreef CV_SmileY het volgende:
P4 = Intel = Gelocked

Gr:):)tZZ
Zo''n vermoeden had ik ook al, maar ik wist het dus niet van die engineering samples, thx neway 4 replyin'' :)
Pagina: 1