ik wil binnenkort een nieuwe pc gaan kopen, nu weet ik niet wat ik moet doen..zal ik wachten tot het ddram betaalbaar is of gewoon een pc met sdram kopen en een 266Mhz FSB? help!
advies = ff wachten, ben ik ook aan het doen
| I've got permission to color outside the lines |
jah das waar maar van SDram naar DDram is natuurlijk wel een vrij grote verandering als je het goed bekijkt
Hoeveel geduld heb je?Op dinsdag 24 april 2001 23:38 schreef Sourcerer het volgende:
zal ik wachten tot het ddram betaalbaar
Engineering
voor de prijs van 128 mb ddr spul kan je 256 mb sdr kopen!
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Het probleem met ff wachten is dat je dan wel je hele leven kan blijven wachten, als je wacht op lagere prijzen of nieuwe onderdelen. Een AMD met 266 MHz is perfect! Zoek gewoon een redelijk goedkope shop uit (uit pricewatch), kijk in de shopsurveys of de desbetreffende shop een beetje betrouwbaar is en bestel de onderdeeljtes die je wilt hebben! (Heb ik ook gedaan en ben zeer tevreden (RGComputers)).
Sommige mensen begrijpen dit gewoon niet, ik blijf het ze vertellenOp woensdag 25 april 2001 01:52 schreef MadMax het volgende:
Het probleem met ff wachten is dat je dan wel je hele leven kan blijven wachten, als je wacht op lagere prijzen of nieuwe onderdelen. Een AMD met 266 MHz is perfect! Zoek gewoon een redelijk goedkope shop uit (uit pricewatch), kijk in de shopsurveys of de desbetreffende shop een beetje betrouwbaar is en bestel de onderdeeljtes die je wilt hebben! (Heb ik ook gedaan en ben zeer tevreden (RGComputers)).
RGComputers is een goede zaak ja, zondag besteld, dinsdag in huis dus netjes...
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
De vraag is niet hoeveel geduld heb je, maar ben je bereidt proefkonijn te zijn.....
Als je nu DDR koopt, kost dat veel geld en heb je te maken met producten in het begin van de ontwikkelingsfase, dus niet optimale snelheid, drivers die niet af zijn etc...
Daarentegen, zijn de sdr-ram systemen redelijk uit ontwikkelt (hoewel VIA?) en kun je je daar bijna geen miskoop aan doen.
Lees hiet over de huidige stand van DDR
en dit is ook wel aardig
Hier KT133 vs KT133A vs DDR
Als je nu DDR koopt, kost dat veel geld en heb je te maken met producten in het begin van de ontwikkelingsfase, dus niet optimale snelheid, drivers die niet af zijn etc...
Daarentegen, zijn de sdr-ram systemen redelijk uit ontwikkelt (hoewel VIA?) en kun je je daar bijna geen miskoop aan doen.
Lees hiet over de huidige stand van DDR
en dit is ook wel aardig
Hier KT133 vs KT133A vs DDR
je kan altijd blijven wachten
je zal toch nooit het beste hebben.....
ik heb gewoon mijn pc gekocht
en als ie ECHT te traag wordt..grade ik em wel up
je zal toch nooit het beste hebben.....
ik heb gewoon mijn pc gekocht
en als ie ECHT te traag wordt..grade ik em wel up
Dan bedoel ik natuurlijk het wachten op bv goede mobo''s voor ddr, etc want op dit moment zijn die nieuwe tecknieken wel leuk en aardig maar optimaal werken doen ze nog niet.
| I've got permission to color outside the lines |
Je vergeet erbij te vertellen wat je met die PC wilt gaan doen! Dat maakt een heleboel uit voor een goed advies.
Algemeen kan gesteld worden dat je nooit op de toekomst moet kopen, wat je morgen nodig hebt kun je altijd beter morgen kopen. Feit is wel dat de markt op dit moment bezig is met nieuwe standaarden DDR/RAMBUS/Pentium 4. Daar kun je nu van profiteren door voor weinig geld iets een zeer goed uitgeruste PC te kopen op basis van oude techniek, of je geld uit te geven aan nieuwe techniek waarvan je moet afwachten wat die gaat doen in de toekomst.
Algemeen kan gesteld worden dat je nooit op de toekomst moet kopen, wat je morgen nodig hebt kun je altijd beter morgen kopen. Feit is wel dat de markt op dit moment bezig is met nieuwe standaarden DDR/RAMBUS/Pentium 4. Daar kun je nu van profiteren door voor weinig geld iets een zeer goed uitgeruste PC te kopen op basis van oude techniek, of je geld uit te geven aan nieuwe techniek waarvan je moet afwachten wat die gaat doen in de toekomst.
Small Business Server rules. www.vangorsel.nl
Pagina: 1