[BC3] AOpen AK33

Pagina: 1
Acties:

• BenJoep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 23:47
Hoe zijn de bevindingen over dit moederboard?? Heeft natuurlijk de VIA KT133, en audio onboard. Die audio wordt zoiezo uitgezet dus daar kan ik me niet aan storen, maar zijn er nog slechte kanten aan die KT133, heb al wat gelezen over bv de USB. Kunnen er verder nog probs zijn. En dan bedoel ik natuurlijk na een install met VIA drivers (4.29)?????

| I've got permission to color outside the lines |

• Cheese_man
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11-2025

Cheese_man

Waarom kiezen?

Als het goed is niet.

Nouja bij oc-en heb je niet veel aan een verhoging van de FSB omdat deze chipset meestal bij de 110MHz ophoudt....De 133A gaat wel lekker door!!

reserveringshouder Tesla Model 3

• BenJoep
Hijs nie voor mij en oc''en gaat er verder denk ik niet mee gebeuren, ik vraag dit dus ook omdat dit het goedkoopste bordje is die ik kan vinden voor een duronnetje.

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

Ik heb zelf absoluut geen ervaring met AMD/Duron bordjes....dus eigenlijk zal mijn gebrabbel niet veel gewicht in de strijd gooien, maar de chipset en de drivers daarvoor zullen ondertussen wel zo volwassen zijn dat er niet echt veel problemen zullen komen. Ook zal er wel een nieuwe BIOS zijn voor dat bordje als er toch nog problemen komen.

Verder dan zeggen "probeer het maar uit" kan ik niet komen.

Succes iig!

• BenJoep
Ff bijdeway, die duron klok je natuurlijk niet over via de fsb maar via de multiplier.

• Cheese_man

Cheese_man

Waarom kiezen?

True!! Maar op een 133A bordje kan je dmv de multiplier te verlagen en de FSB te verhogen bij dezelfde klok een betere memperformance halen.....Maar op de 100MHz doet ie het als het goed is ook als een beest!!!

Altijd de multiplier dus...FSB optioneel!

Eigenlijk wel zonde he dat hij dan niet opgejaagd wordt tot lekkere snelheden....:+

• MadMax
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10-07 10:01

MadMax

Dammax

Ga voor de MSI- K7T-Turbo! Perfect moederbord. En de onboard audio is niet eens zo slecht!

Game sys specs - Laptop specs - Server specs

• BenJoep
Yah eh niet mijn probleem, hij heeft zijn cellie 333 opgeblazen, en moet dus een nieuwe proc voor zo min mogelijk geld. En dat verhaal over die fsb en multiplier klopt, maar ik ben de hele dag bezig geweest met het maken van een film. Monteren enzow, en dat heeft aardig wat hersencellen gekost. Ik zit trouwens in de search te kijken. Had ik eerder moeten doen, sorry daarvoor, maar ik zie dat dat bordje problemen heeft met de audio onboard en onder andere een 128muziek doos.

• BenJoep
Die MSI is wel 60 pieken duurder.

• BenJoep
Maareh ff een polletje, wie gaat er voor de MSI en wie gaat er voor de AOpen. (die 60 piek kan die denk ik nog wel bij elkaar schrapen).

Heb al 1-0 voor de MSI.

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-08 15:45

Gamer

Electrified

die ak 33 is een goed bordje als je niet wil overclocken.
heb die een tijdje gehad en was er content van, behalve dat onboard sound(trok op niets)
soundblaster genomen en alle probs waren opgelost.

succes
*D*D*D

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

Pagina: 1