Ook opletten dat je niet probeerd MMX aan te zetten (dat zit er namelijk niet in)
Just because I'm paranoid, doesn't mean they're not watching me
ik heb namelijk een P1 100 MHz die in een socket 7 mobo zat, in de verkoop liggen.
of zijn er hier geintereseerden? 35 piek.
proc. loopt stabiel op 133 met koelpasta. nooit verder geprobeert eigenlijk...:)
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
altijd?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
P1 zonder mmx = socket 5
p1 met mmx = socket 7
Is niet waar:Op donderdag 26 april 2001 12:56 schreef Chemist het volgende:
Yep:
P1 zonder mmx = socket 5
p1 met mmx = socket 7
p1 133 (zonder mmx dus) is ALTIJD socket 7 en dus zonder mmx...
trouwens socket 5 proc past wel in socket 7 Moederbord, socket 7 proc past niet in socket 5 Moederbord, ivm 1 pinnetje te veel
trouwens socket 5 proc past wel in socket 7 Moederbord, socket 7 proc past niet in socket 5 Moederbord, ivm 1 pinnetje te veel
[/quote]
Och, niet zeuren, gewoon doorduwen
]-[enk..
There is a fine line between hobby and mentaldisorder
fijn is dat, als mensen elkaar tegenspreken.
ik kijk wel ff wat ik op de site van intel kan vinden..
Dat is dus gelul. Het verschil tussen socket 5 en 7 is het feit dat een socket 5 proc single voltage is en een socket7 dual voltage (en dat pinnetje dan). Ofwel een P133 is gewoon een socket 5 proc, net als de P150/166/200 (zonder mmx). Je kan deze proc''s ook altijd zonder problemen op een socket 5 bord zetten, wat dus niet zou kunnen als het socket 7 proc''s waren geweest.Op donderdag 26 april 2001 18:07 schreef RonaldMcDonald het volgende:
[..]
Is niet waar:
p1 133 (zonder mmx dus) is ALTIJD socket 7 en dus zonder mmx...
trouwens socket 5 proc past wel in socket 7 Moederbord, socket 7 proc past niet in socket 5 Moederbord, ivm 1 pinnetje te veel...
moet ik toch maar thuis nog eens op de processor kijken wat voor een type het precies is. anders heb ik de keuze uit een stuk of 50 processors ofzo...
en dan nog wordt je er niet wijzer van. staat er bij zif-format: socket 5 / 7
heel fijn. weet je het nog niet....
m''n eerst volgende pc heeft dus lekker een amd processor. dat begrijpen jullie zeker wel