De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Is pas een topic over geweest, was het niet dat dit de laatste durons waren en dus op de top van die core zaten. Terwijl beijvoorbeeld een duron 650 nog lang niet op zijn top zat en dus ook hoger kon gaan (in verhouding een grotere overklok) 
Please correct me if I''m wrong maar ik verwacht dat ie op zijn top zit
Please correct me if I''m wrong maar ik verwacht dat ie op zijn top zit
And now the most interresting part of deze grot
Nou het kan zijn dat ze het gewoon niet trekken he
. Ik heb hetzelfde probleem: onder de 1100 loopt die perfect stabiel, daarboven komt die zelden door de post heen
CONCLUSIE: Het ligt niet helemaal aan msi.
Ik moet wel zeggen dat ze op een asus iets sneller gaan maar dat scheelt niet echt veel
Ik moet wel zeggen dat ze op een asus iets sneller gaan maar dat scheelt niet echt veel
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
maar ik heb ook een tg 900 maar die krijg ik ook niet verder als 1100 mhz ,op 1072 mhz wordt deze niet heter als 43 graden dus hij wordt niet te heet maar hij wil niet verder?
wat kan ik hier aan doen?
wat kan ik hier aan doen?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Hmmz, volgens mij word er niet nagedacht.
Niet alle processors zijn hetzelfdeeeeeee!!!
Ik heb een TB900 nu op 1060 lopen, waarom niet hoger?? Omdat hij dat domweg nog niet trekt.
Had hem eerst zelfs nog op 1050 staan.
Geduld is een schone zaak, dus heb geduld en probeer af en toe wat.
(Je gaat een auto met een spiksplinternieuwe motor toch ook niet gelijk voluit doortrekken?!).
Geef je proc wat tijd om te "wennen".
Niet alle processors zijn hetzelfdeeeeeee!!!
Ik heb een TB900 nu op 1060 lopen, waarom niet hoger?? Omdat hij dat domweg nog niet trekt.
Had hem eerst zelfs nog op 1050 staan.
Geduld is een schone zaak, dus heb geduld en probeer af en toe wat.
(Je gaat een auto met een spiksplinternieuwe motor toch ook niet gelijk voluit doortrekken?!).
Geef je proc wat tijd om te "wennen".
Pagina: 1