[BC3] ARGA core

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Iemand ervaring met ocen van een ARGA core????

Ik heb er zo een, en ik wil hem graag opklokken het gaat om een 1000 MHz FSB 200. Ik wil de FSB omhoog gooien. Maar heeft iemand ervaring met deze core???

THNX

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:43
Ik niet, maar probeer m eens uit zou ik zeggen. Maar FSB opkrikken zal niet zo goed gaan bij je moederbord. Je kan beter aan de mulitplier kloten.

• BC3 Victim
weet ik, maar ik probeer hem toch nog een paar MHz op te klokken, naar 105 of 110 ofzo.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
in eerste instantie probeer ik hem wel op 1000 MHz te houden, maar later iets omhoog richting de 1100 MHz, maar ik wil eerst even weten of die core dat kan hebben. (helaas geen AXIA of AXHA) maar die ARGA.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
ARGA is een stuk ouder, dus zal wel minder goed gaan (R<X)

• BC3 Victim
Ja daar was ik inderdaad ook al achter, maar ik ga het toch ff proberen.

Ik zat net ff in mijn BIOS te kijken, en de minimale multiplier die ik kan instellen is 10. Is de unlock dan niet goed gegeaan???

Ik wilde hem instellen op 9,5 x 105 (is ook 1000), maar dat ging dus niet.

• BC3 Victim
Je moet ook de overclock bios van MSI erin flashen anders kan je geen lagere multiplier kiezen

als je dat al hebt, dan weet ik het niet ;)

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

Om het beste resultaat te bereiken. Zou ik nu meteen het volt. op 1,85 zetten. Dan kan ie daar vast aan wennen. Dan zo een paar weken laten draaien, en flink stressen. Dan daarna de MP unlocken, en dan rustig verhogen. Tot ie niet meer verder kan. En daarna pas kijken of je hem met de FSB nog iets hoger kunt tillen, om het af te maken.

Geen inspiratie

• BC3 Victim
Dat heb ik inderdaad nog niet gedaan, maar dat kan uiteraard nog.

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

ik zou de mp minstens 10 of hoger doen. overklokken met de FSB is niet effectief bij een KT133 chipset. sommige willen niet eens 101....

Geen inspiratie

• BC3 Victim
KUT dus mijn mobo. (grof gezegt.)

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Kep hier ook zo''n 1000Mhz Tbird met ARGA-core en dat ding krijg ik helaas niet hoger dan 1050 (10,5x100) met een standaard coolermaster :( Hij post wel op 1100 en 1150 maar is dan zo onstabiel als een japanse kangeroe met diaree...

Maarrrr...morgen kan ik me nieuwe Swiftec/Delta combo ophalen op ''t postkantoor...kijken of ''t beestje dan wat meer wilt >:)
Pagina: 1