[BC3] DDR-geheugen kapot??

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb 128 mb DDR geheugen op een Asus A7A gegooid, en sindsdien start Win98 niet meer fatsoendelijk op. Zo gauw je het bureaublad bereikt hebt, zegt ie dat ie de systeemregisters niet meer kan vinden, en dan loopt ie compleet vast.
Start ik hem op met gewoon sdram, dan geeft ie geen enkel probleem...
Is mijn DDR nu gaar ofzo? :?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Zou je zo wel zeggen maar kijk even in je bios voor de zekerheid of hij het geheugen oon goed heeft staan. Sommige bios versies kan je het type en snelheid van het geheugen veranderen volgend mij.

Greetz Reus

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Of je hebt je processor teveel overgeklokt,tenminste bij mij krijg ik deze melding wel.

• BC3 Victim
Het is een Dondervogel die gewoon standaard op 1ghz loopt, dus daar kan het niet aan liggen...
:(

Verwijderd

schijnt dat de tolerantie van de ALi chipset niet erg hoog is, probeer eens een ander reeptje, pas de timings aan in de bios en flash naar de laaste versie, succes