[BC3] PIII Coppermine in-a-box

Pagina: 1
Acties:

• B.A. Baracus
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Okeay, als eerste:
Je zoekactie naar ''in-a-box'' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
Dus.. nu mijn vraag: WTF is in-a-box?
Dat is toch zeg maar cpu op insteekkaart met cache? Maar de coppermine heeft toch z''n 256 k L2 cache on-die? Dus op de cpu zelf? Dus dan is er helemaal geen box ofzo nodig toch?

PLz help me out :? :?

Verwijderd

box versie wil alleen zeggen dat je doos krijgt met cpu en koeler anders krijg je alleen cpu

• B.A. Baracus
  • Niet online
alright thanx ;)

• Majestic
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19-05 20:54

Majestic

Neerlandici.

Plus een certificaat van echtheid met x jaar garantie + een leuke casebadge ;)

Je brengt me helemaal van mijn abrikoos.

• B.A. Baracus
  • Niet online
Plus een certificaat van echtheid..
:9~ :9~ JAAAAAAAAAAAAA!!!!

:+

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!
KOOP HET NIET!!! De koeler van zo''n in-a-box geval is er supermoeilijk af te halen. Dan ken je beter een niet in-a-box versie halen (zonder certificaatje ja), geld uitbesparen. Extra geld bijsparen en een goeie koeler kopen!!! Geloof mijn nou maar!!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
helemaal mee eens!!!....koeler die je bij een box krijgt......superwaardeloos....koop dan een golden orb.......8-)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Teer op die orbs sucken hard

• BC3 Victim
FOB32-I werkt perfect hiero :9

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:54
De koeler bij m''n P3 1 GHz is juist supergoed. En de casebagde is echt helemaal je-van-het :)

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

KOOP HET NIET!!! De koeler van zo''n in-a-box geval is er supermoeilijk af te halen.
:? Als je een FC-PGA P3 koopt zit die cooler er los bij dus die hoef je dan niet eens te gebruiken. Bij een Slot 1 zijn de coolers er wel erg moeilijk af te krijgen.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

• BC3 Victim
standaard koeler supergoed????..:r.....kom maar halen heb nog een gloed nieuwe liggen

Verwijderd

de koeler van die p3 1ghz is echt top. Monteren is een fluitje van een cent. Je kan niks fout doen en je kan er niks mee beschadigen. Koelt ook al een gek.>:)

• Abbadon
  • Laatst online: 30-08 23:03
Is het niet 3 jaar garantie? Da''s meer dan op een ''tray'' variant.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

• biobak
Op dinsdag 24 april 2001 18:49 schreef bij2001 het volgende:
standaard koeler supergoed????..:r.....kom maar halen heb nog een gloed nieuwe liggen
Ja, stil, de processor blijft koel en het zat er gratis bij. Supergoed dus :)

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 30-08 18:59

Daniel

Kapitein NCC-1701
Ik vind die standaard Intel koelers prima. Je hoort ze nauwelijks en voor de gemiddelde overklok (20-25%) zijn ze goed genoeg. Die P3''s worden toch niet echt warm dus vette koelmethoden zijn niet nodig :)

Alleen de bevestiging is nogal bout...

• Knakker
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 31-07 17:39
Vanaf de P3 933 Mhz zit er een zwaardere koeler bij. Ik meen me te herinneren dat er een groot aantal maanden terug een nieuwsposting was op t.net dat de zwaardere Intel koeler tegen de performance van een Alpha aanzat.

Ik heb de P3 866 Mhz (dus niet de ''zware'' :)) maar met de boxed koeler haalt ie 1066 Mhz (164 Mhz FSB). Of ie verder wil weet ik niet, ik vind dit al zat :)

Geef mij maar een Warsteiner.

Verwijderd

ik haal met de standaard koeler en op standaard voltage P3 1000@1155, ga later nog wel echt verder ocen.:P

• biobak
Big mutha* :)

Afbeeldingslocatie: http://www.warande.net/~kuifje/other/p32.jpg

• Freez
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 10:13
is het eigenlijk de moeite om een boxed te kopen voor dat prijsverschil of niet??

• biobak
Op dinsdag 24 april 2001 19:44 schreef Freez het volgende:
is het eigenlijk de moeite om een boxed te kopen voor dat prijsverschil of niet??
Ik vond van wel koeler, casebadge :) en 3 jaar garantie voor een paar tientjes extra.

• FreeRider
  • Laatst online: 06-07 22:45
Bij een Slot 1 zijn de coolers er wel erg moeilijk af te krijgen.
''t is heel easy: Je legt 4 case schroefjes ondersteboven op tafel , op de plekken waar de 4 gaatjes zitten, drukt je CPU naar beneden en, Voila ! koeler los. Je kan hem zelfs weer monteren als je wilt. Overigens raad ik dit niet echt aan, omdat de thermische verbinding tussen CPU en cooler bij boxed (slot 1) coolers altijd erg goed is. Mijn ervaring is dat je meestal al heel ver kan overclocken met een slot 1 (coppermine tot 700 Mhz) boxed chip, met de originele cooler erop.

PII 300 -> 466
PIII 550E -> 825

Overigens zijn Boxed PIII''s in veel gevallen beter te overclocken dan OEM''s, ze worden namelijk "gesorteerd" op warmteontwikkeling, warmeren worden OEM, koudere Boxed.

Concrete Loop Watercooling

Pagina: 1