Ik heb een coverter nodig voor een Asus P3V4X Slot 1 mobo voor een PIII Coppermine 667 FCPGA en een converter voor een Gigabyte 686BX 440 SLot 1 mobo voor een Celeron 400 Socket 370.
Kan ik gewoon een standaard coverterje halen of is een Asus beter??
Kan ik gewoon een standaard coverterje halen of is een Asus beter??
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Merk maakt niet zo heel veel uit (ik heb een merk Y convertor op mijn Abit Mobo, alles werkt perfect)... Zorg echter wel dat je de goede convertor neemt. De fcpga PIII heeft een andere nodig dan de PPGA Celeron.
ja dat weet ik, mijn lokale pc boer heeft alleen voor de celeron liggen...Op dinsdag 24 april 2001 13:31 schreef Lord-M het volgende:
Merk maakt niet zo heel veel uit (ik heb een merk Y convertor op mijn Abit Mobo, alles werkt perfect)... Zorg echter wel dat je de goede convertor neemt. De fcpga PIII heeft een andere nodig dan de PPGA Celeron.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
yep...Op dinsdag 24 april 2001 17:19 schreef Wekkel het volgende:
Je bedoeld dus celeron PPGA. Celeron 2 is toch ook FCPGA?
jah ik zit ook met die convertors te rotzooien. ik weet namelijk niet welke ik precies moet nemen
ik wil nl een celeron op m''n p2 bx moederbord zetten. (slot1, ik heb nu een boxed)
maar ik zie geen convertors ervoor??
weet iemand wat voor convertor ik er precies voor moet hebben????
ik wil nl een celeron op m''n p2 bx moederbord zetten. (slot1, ik heb nu een boxed)
maar ik zie geen convertors ervoor??
weet iemand wat voor convertor ik er precies voor moet hebben????
als je wilt overklokken ga dan niet voor een noname convertortje, maar voor een met betere componenten (grote capacitors) en voltage instellingen enzo.
zoals Abit slotket3, MSI ding, Asus er zijn er nog meer, maar deze zijn het meest in de verkoop.
FC-PGA is backwards compatible met PPGA btw, maar dan moet er wel een jumper voor keuze tussen die twee op de convertor zitten. Is bij betere kaartjes het geval.
zoals Abit slotket3, MSI ding, Asus er zijn er nog meer, maar deze zijn het meest in de verkoop.
FC-PGA is backwards compatible met PPGA btw, maar dan moet er wel een jumper voor keuze tussen die twee op de convertor zitten. Is bij betere kaartjes het geval.
Pagina: 1