[BC3] AMD probs

Pagina: 1
Acties:
  • 104 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
He slacksoff (gladiool hier). Hoe komt t dat ik je nog nooit heb gezien met je 6 posts per dag? ;)
Veel te warm? De AMD heeft een veel geavanceerdere architectuur ivm een Pentium III en gebruikt dus ook veel meer transistoren .. hierdoor wordt ie idd ook warmer maar helemaal niet veel te warm (te warm voor wat dan?).
Sorry dat ik het moet zeggen, maar aan die redenering klopt helemaal niks. Je redeneert achterwaarts en interperteert iets verkeerd. De AMD gebruikt meer transistoren idd. Maar hij bereikt (slechter of beter wil ik niet zeggen, dus ik houd het op) andere prestaties op de verschillende vlakken en is niet direct beter of slechter! Dit houdt dus in dat AMD met een ingewikkeldere structuur dan een Intel niet betere prestaties neerzet. Oftewel de Intel met zijn simpelere structuur is juist geavanceerder, omdat deze met minder transistoren net zo goed presteert.
nou fikt volgens mij een kwart op in de handen van lompe mensen die er geen koeler op zetten of dat fout doen. inmiddels vind ik hem wel wat TE warm worden eigenlijk. maarja. dat kan een dikke koeler wel verhelpen.
Ik ben al een stuk of 2 keer na een tweak vergeten me coolertje aan te zetten, met als gevolg keiharde crash na paar minuten in windows. Cooler weer aansluiten prob opgelost. :D

En nu nog ff over het prob zelf:
Ik heb een Athlon Classic (meest instabiele kloteding en da''s mijn mening), omdat er eerst geen goede oondersteuning was. Maar hij vertoont nu geen enkel probleem meer met bios upgrade :g. (Heeft alleen op het mobo wel een amd chip en geen via)

Enne hou nou alsjeblieft s op met dat slotjes gezeur en geflame want dat is waarom de admin dit topic heeft gesloten, gok ik. Bovendien is het gewoon een beetje kinderachtig. :(. En nu moet ik weer (dit gaat ie niet leuk vinden (sorry, maar ik kan mezelf niet helpen, vergeef het me aub)) een nieuw topic maken. (Ik zal t een iets andere naam geven om te proberen al die onzin te verkomen)

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• martijn12345
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04 21:07

martijn12345

Geen inspiratie

waar gaat dit over ?

Geen inspiratie

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
ziek jongetje :r

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025

under-world

ooh-la dots

:+

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-08 14:09
Volgens mij weet osama wel waar t over gaat ;)

Dit is een reply op dit topic: [topic=166975] dat werd gesloten, omdat r al zovele topics zijn met dezelfde inhoud. Alleen ik probeer de inhoud even een net andere richting op te sturen door de titel te veranderen.

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

Verwijderd

Koop een Intel processor :+

nee sluit maar joh dit word weer zo''n flame topic ik ben ook eens zo begonnen maarja wat schiet je ermee op he

ieder koopt wat ie goed vind hoop ik.. Dus kies zelf maar welk product he

mazal

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Yup, en wens iedereen heel veel succes met het zoeken en maken van de perfecte keuze!

<marquee><font size=5 color=blue>Intel of AMD?</font></marquee>

Denk er goed over na, maar niet hier! Zie ook: [topic=161613]
Pagina: 1