| Life is a game (and games are fun) | homepage |
Brise luchtverfrisser erbij (zo''n ding dus dat je normaal op het toilet zet), en dan laten staan. Of zo''n geurvretertje.
Virussen? Scan ze hier!
Daar had ik zelf ook al aan zitten denken, maar Frebrese ??Schrijf je dat zo?? moet je er wel op spijten, dus dat leek me niet echt een idee voor m''n Mobo-tje.
Ik dnek dat ie dat niet erg leuk zal vinden.
Ik kan het anders wel eens proberen met ons pap en mam''s mobo
Ik dnek dat ie dat niet erg leuk zal vinden.
Ik kan het anders wel eens proberen met ons pap en mam''s mobo
| Life is a game (and games are fun) | homepage |
[off topic]
die PII233 heb je toch niet weg gedaan he?
misschien is ie wel niet gelocked!
dan kan je em wel hoger krijgen dan die PII350 namelijk.
[/off topic]
die PII233 heb je toch niet weg gedaan he?
misschien is ie wel niet gelocked!
dan kan je em wel hoger krijgen dan die PII350 namelijk.
[/off topic]
Verwijderd
gewoon eerst even buiten schoon spuiten met perslucht, krijg je al een hoop stof en zooi eraf, daar zit de geur in, gelijk ook alle pci en isa sloten schoonspuiten.
want daar hoop het stof zig op, kijk dan ook gelij keven naar de fan, meestal ook aardig wat aanslug, en extra fan erin zetten, met fris geurtje voor in de auto op een kaartje.
gelijk betere koeling en frise lucht
want daar hoop het stof zig op, kijk dan ook gelij keven naar de fan, meestal ook aardig wat aanslug, en extra fan erin zetten, met fris geurtje voor in de auto op een kaartje.
gelijk betere koeling en frise lucht
Ik heb per ongeluk wel eens een bak koffie (met heel veel suiker, 4 klontjes geen melk voor mij) in mn openstaande draaiende pc laten vallen.
pc uitgezet, uit elkaar geschroeft. en afgewassen onder de kraan.(wel goed laten drogen, gedestileerd water is niet per se nodig) en hij doet t nog prima.
Dus...gewoon afwassen onder de kraan.
(voor t echte werk van die metalen schuursponsjes
pc uitgezet, uit elkaar geschroeft. en afgewassen onder de kraan.(wel goed laten drogen, gedestileerd water is niet per se nodig) en hij doet t nog prima.
Dus...gewoon afwassen onder de kraan.
(voor t echte werk van die metalen schuursponsjes
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1