Toon posts:

[BC3] Nieuwe bios .267 voor msi k7t turbo raid

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ok mensen heb dit bios dus geflashed en opstarten gaat nu dus ook wat sneller alleen viel me op dat bij dit bios net als bij bios versie .250 de raid controller niet wordt gezien als lite controller maar als pci raid controller .... vind het een beetje vaag ...
maar goed als ik dan de msi driver cd erin doe dan vind ie niets ... welke driver moet ik hier dan voor gebruiken zodat ie wel goed gezien wordt ? als iemand ze zo heeft mag ie ze ook naar me mailen , voor ME en w2k , bvd !

v.candea@chello.nl

Verwijderd

Heb dat beta bios 2.6B7 op een floppy staan.
Maar wat moet ik nu in tikken als ik hem laat booten.
Als ik A:\AWFL789.exe/F in tik, pakt ie hem niet, wat wel bij special bios 2.4 lukte.
Wat moet ik dan wel intikken om in dat flashscherm te komen ?

• emzed
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:21

emzed

*

^^^{bump}^^^

ben ook wel benieuwd hoe je dat nieuwe bios er nou in moet schieten, als /F al niet werkt...

Is er verder nog iemand die het geprobeerd heeft?

• Poepel
  • Laatst online: 06-11-2024

Poepel

MindBlower ®

ik heb het bios gewoon geflashed door
AWFL789 te starten in dos, en dan zelf dat nieuwe bios in te tikken dus NML: W6330VMS.276 en dan yes
werkte bij mij

If there's Oldskool i'm there

Verwijderd

Je moet er nog /nbl achter zetten....

suc6

• emzed
  • Laatst online: 21:21

emzed

*

Nou we toch weer een koe van een week oud uit de sloot halen.

Ik heb deze versie een dag of 3 in mn bios gehad en het is mij niet zo goed bevallen. Ik kreeg veel blauwe schermen, iets wat me eerder nooit was overkomen.

Je moet het natuurlijk zelf weten, maar dit is en blijft een beta bios, ik heb de ''gewone bios'' 2.5 er nu ingeknald, die draait wel stabiel.

Zijn er meer mensen die v. 2.67 als instabiel hebben ervaren???

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Je moet er nog /nbl achter zetten....
Is de nieuwe een AMI bios dan ofzo?

Verwijderd

Nee maar ut werruk wel...

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
regel 1: als iets goed werkt, moet je er niet aan gaan lopen prutsen. nieuwe versie of niet. tenzij je zeker weet dat je erop vooruit gaat.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

267 loopt hier prima. Ik denk dat het raid-probleem in de driver zit die je gebruikt.

Bij w2k selecteer ik altijd BEIDE drivers, dus zowel de 4D33 (die hij gebruikt) als de andere (37 geloof ik). Geen blauwe schermen whatsoever.

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
Op dinsdag 01 mei 2001 21:33 schreef okzel het volgende:
Nee maar ut werruk wel...
Dat zal wel maar dit is een optie om iedere willekeurige bios te overschrijven en dat is niet altijd even handig.
Pagina: 1