[BC3] MSI K7T turbo raid problemen!!!!!Wie nog meer???

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Het bevestigingslipje voor de koeler is afgebroken. :( Zijn er nog meer mensen die dit probleem of anderszins problemen/ klachten hebben. Als je met meer mensen komt dan zullen ze waarschijnlijk eerder geneigd zijn om er iets aan te doen.:)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
je hebt als het goed is nog twee lipjes over
ff een koeler kopen die je ook zo kan bevestigen (aan die 2 lipjes dus)

Verwijderd

idd

• BC3 Victim
Nee dat vroeg ik niet nog meer mesen met dezelfde problemen? Maar eh... evengoed bedankt.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Nee dat probleem heb ik niet ;)

(wat heb je er aan om dat te weten dan? ik vind die tips hierboven wel nuttig)

• BC3 Victim
Nou wat ik er aan heb is dat MSI meer geneigd zal zijn te luisteren als er meerdere van dit soort klachten zijn. Doorverwijzen dus naar dit forum...
Trouwens hoeft niet perse met MSI borden te zijn maar Athlon-borden met een socket van het merk "AMP".

Pagina: 1