De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
je hebt als het goed is nog twee lipjes over
ff een koeler kopen die je ook zo kan bevestigen (aan die 2 lipjes dus)
ff een koeler kopen die je ook zo kan bevestigen (aan die 2 lipjes dus)
Nee dat vroeg ik niet nog meer mesen met dezelfde problemen? Maar eh... evengoed bedankt.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Nee dat probleem heb ik niet 
(wat heb je er aan om dat te weten dan? ik vind die tips hierboven wel nuttig)
(wat heb je er aan om dat te weten dan? ik vind die tips hierboven wel nuttig)
Nou wat ik er aan heb is dat MSI meer geneigd zal zijn te luisteren als er meerdere van dit soort klachten zijn. Doorverwijzen dus naar dit forum...
Trouwens hoeft niet perse met MSI borden te zijn maar Athlon-borden met een socket van het merk "AMP".
Trouwens hoeft niet perse met MSI borden te zijn maar Athlon-borden met een socket van het merk "AMP".
Pagina: 1