Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Verwijderd
Multiplyers? zal het boekie nog maar eens goed doorlozen als ik jou was..."als het aan de processor ligt" ligt het dus aan de configuratie daarvan, is je geheugen wel snel genoeg voor een bepaalde aantal Mhz?<P>probeer eens: 3x66 als ie het dan nog niet doet.
Er heeft een 200 MHz K6 ingezeten, dus het moet allemaal op 200MHz kunnen lopen.<P>Ik weet hoe je de multiplier geod moet instellen anders had ik die 133 ook niet aan de praat gekregen.<P>Nee, ik heb het idee dat er iets met dat voltage is wat ik niet goed doe. Iemand een idee?
Somniferous whisperings of scarlet fields. Sleep calling me and in my dreams i wander. My reality is abandoned (I traverse afar). Not a care if I never everwake.
Kewl, weet ook nog P200 MMX isse nu webserver voor krachtkoeien.... 
Draait nu op linuks en bijna als trein.
Draait nu op linuks en bijna als trein.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1