Toon posts:

[BC3] wat een HERRIE!

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heb 2 van die Delta HP fans gekocht bij OC-shop, ALSOF ER EEN VLIEGTUIG OPSTIJGT!!! scheelde maar 1 graad met de computernerd fans dus gauw eruit gehaald, te koop voor 55 piek, 2 stuks dus.......<BR>en voor de reacties...ze hebben op Alpha blokken gezeten en hebben geblazen en gezogen.....

• Unico
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-07-2025
Ik vind ze wel KOEL<BR>en de herrie valt wel mee<BR>trouwens te koop<BR>is ergens anders<BR>:-)<BR>

Verwijderd

Wel vreemd hoor Rob, wat voor pasta gebruikt??<BR>Ik heb toch altijd betere waarden gehaald. Wat ik al zei ze moeten wel eerst indraaien.<BR>Jammer dat het niet werkt

Verwijderd

Ben je mooi genaaid dus met je fans.<BR>Kun je beter (net als ik) maar eens een paar kopen uit zo''n conrad opruimboekie.<BR>Heb ik laatst nog een hoop fans (12) uit besteld.<BR>6cm, 8cm en 12cm al die 12 samen kostten me 70 piek.<BR>6cm fan voor 3.95.<BR>Dat zijn nog eens prijzen.<BR>Maar ja, vaak zijn versleten fans ook wat lawaaierig.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
''k Vindt de herrie wel mee vallen. Valt weg in het andere geruis van hd, fan van voeding en de kast fans.

Verwijderd

Topicstarter
HO! DIE VENTS ZIJN GOED!!!!! Het kan zijn dat mijn celly''s niet ver genoeg zijn overgeklokt om het verschil te merken, ik heb ze niet op mijn Athlon geprobeerd want ze maken gewoon teveel herrie....je moet rekenen dat hier 3 pc''s staan te grazen.....<BR>Ik denk dat als je echt ver gaat overclocken dat die Delta''s rulen.....

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 14:37
Heb dus precies hetzelfde "probleem" met één Delta fan. Ding maakt een pestherrie en qua temperatuur scheelt het amper. Ik zag meerdere mensen met 1 of 2 Delta''s 10 graden zakken met de temp. maar ik zet er mijn vraagtekens bij...<P>YS Tech is m.i. qua prijs/geluidsnivo voor mij voldoende!

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• Wimpy006
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 00:46
Als iets maar 25 graden word met een kamertemperatuur van 20 dan kan er onmogelijk 10 graden van af. Een dergelijke situatie zal jij wel hebben. Het temperatuurverschil is te klein om grote invloed te merken.

Mijn huidige systeem: Te veel nieuwe oude rommel op om te noemen.

Verwijderd

Onafhankelijk van de kamertemperatuur, als de CPU 40 graden aangeeft, en je met de Alpha/ Delta combinatie warmte weg zuigt waardoor de CPU ipv 40 graden 30 graden wordt, heb je mooi 10 graden winst, en dan is het in de woonkamer nog 22 graden!<P>Ik ben tevreden met de capaciteit en de performance van de Alpha/Delta''s, en na het inlopen met antidreunmassa is het voor mij de uitvinding.<BR>En lager dan 22 graden hoeft mijn CPU niet want dat geld heb ik er persoonlijk niet voor over.<P>Maar een TEC met waterkoeling voor een systeem die de hele dag betrouwbaar moet draaien, dan wordt het anders.... <A HREF="http://HardwareXpo.hypermart.net" TARGET=_blank>http://HardwareXpo.hypermart.net</A>

[This message has been edited by harry (edited 30-07-2000).]

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de delta''s op mijn globalwin VOS 32 gezet, minder herrie en ze koelen beter dan de YS-techs. <BR>= harry = <BR>heeft het zin om mijn kastwanden met anti-dreunplaten te bekleden? (zijn officieel voor auto''s)

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 10:41

Rozz

I'm an Apogian!!

Ik heb ook een Alpha met twee delta`s erop...<BR>scheelt echt een graad of 6-7...op een 650e@897<BR>(thanx Newt en Harry ;))<P>P.S. ben wel met je eens dat ze een herrie maken...heb dus m`n kast geisoleerd...dat scheelt HEEL VEEL...misschien een ideetje?

• ro__
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-01-2008

ro__

WalkDont'Walk.......

Waar heb je je kast dan mee geisoleerd? Want dat spul voor in de auto [damn, merknaam ligt op het puntje van m''n tong] is teringduur :(

Verwijderd

Topicstarter
=RO__=<P>jij bedoelt Dynamat, bij Halfords hebben ze ook antidreunplaten en die zijn best goed, althans in de auto......

• Rozz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 10:41

Rozz

I'm an Apogian!!

Dynamat vond ik zelf nog te duur om mee te experimenteren...heb dus bij de Gamma (dat zeg ik Gamma ;))destijds een pakje van dat noppen geluids isolatie gekocht niet echt duur en helpt....alleen zit ik nu te twijfelen of ik nu wel Dynamat zal proberen.<P>Gewoon zorgen dat je een goede lucht circulatie hebt(en blijft houden)...en dan alles afdekken..<P>Ik heb 2x12cm fans (outake) en achterkant kast bij cpu de gaten wat groter gemaakt zodat ie genoeg lucht zelf kan aanzuigen...en dan boven, beneden, 2 zijkanten, stukje voor- en stukje achterkant geisoleerd en klaar is m`n Koe ;)

Verwijderd

Hi Rob, sorry voor de late reactie,

Dat Halfords spul heb ik ook ooit gebruikt toen ik mijn Alfa nog had, en het werkt e perfekt in de auto en ook de Computerkast...

• Bomberman
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-01 15:31
Hi Rob, sorry voor de late reactie
Haha, humor :+ !

PC Specs

Pagina: 1