Toon posts:

[BC3] wat is sneller pentium 933mhz of..?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hoi meisen:)

wat is sneller een pentium 933proc. met een asus cusl2 mobo of een amd thunderbird 1ghz met een a7v133 mobo:?

ps:ben een newbie:)

BVD.:)

Verwijderd

Wat zijn meisen ?

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

TB 1GHz. De 933 op een CUSL2-C mobo is wel meteen stabiel, terwijl je bij AMD/VIA vaak moet uitvogelen welke 4-in-1 driver het beste is voor je systeem. Daarna zijn ze allebei even stabiel denk ik. (Geen ervaring met AMD namelijk, maar vrienden van mij hebben ook diverse AMD''s en die lopen allemaal stabiel).

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Topicstarter
mensen in het brabants;)

Verwijderd

Topicstarter
zal die dondervogeltje merkbaar sneller zijn of alleen in benchmarks:?

• WiD
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-08 13:30

WiD

Op maandag 23 april 2001 01:33 schreef Mustapha het volgende:
zal die dondervogeltje merkbaar sneller zijn of alleen in benchmarks:?
Hangt ook van de software af die je draait. Als je veel 3dmax draait ja, fotosoep nee. Voordeel van de 1Ghz Tbird is wel dat je met een beetje geluk, en als je een 200Mhz fsb model koopt, het hele zaakje zonder problemen of extra moeite (zelfs geen potlood, gewoon een degelijke behuizing/airflow en cpukoeler) op 1,33Ghz kan draaien. En dan is die Tbird zeker sneller.

Verwijderd

Uh... ik weet niet hoe ''t met de overklokbaarheid van de Intel 933Mhz-er zit, maar ik weet wel dat je een 1Ghz Tb-je zo op 1,3Ghz hebt lopen en dan issie dus wel ff wat sneller >:)

Verwijderd

ik geloof niet dat je het verschil merkt tussen een 933 en 1200 ofzo, die zijn, zeker met de huidige software, gewoon overkill.

Ze zullen bij het rippen/encoden/koe wel wat sneller zijn, maar ik merk zelfs op m''n p2 nauwelijks verschil tussen 350 en 467MHz...

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik de pc toch hetmeest voor internetten en photosoepen speel weinig gamez denk dat ik maar die pentium pak:)

bedankt luitjes:Y)

• P5ycho
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:50
ligt eraan wat je gewend bent... als jij altijd op een 200MMX hebt gezeten dan merk je het verschil niet nee...

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

Verwijderd

dan zal ik een celly2 of een duron nemen en geen pen3 veelste duur om allen maar te internetten en af en toe een spelletje

persoonlijk zal ik dan een duron nemen is haast net zo snel als een pen3

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 10:54
Op maandag 23 april 2001 03:21 schreef suijkerbuijk het volgende:
persoonlijk zal ik dan een duron nemen is haast net zo snel als een pen3
...maar niet in Photoshop met SSE optimalisatie en dat wil ie nou juist gaan gebruiken. Daarin maakt ie gehakt van de Duron.
Pagina: 1