There is no art to find the minds construction in the face
ligt er ook aan wat je voor de rest voor systeem hebt.. 750 piek voor alleen een processor vind ik persoonlijk erg duur.. kun je nog beter een duron + mobo kopen, is misschien nog wel goedkoper..
Verwijderd
zal ik dan toch voor die pen3 nemen dan een duron wat een kut proc is dat zeg;)
ik zel heb een thunderbird>:) dat is pas een proc
ik zel heb een thunderbird>:) dat is pas een proc
Het hangt er helemaal vanaf wat er verder in je computer zit. Als alles redelijk verouderd is dan zou ik wachten totdat je een heel nieuw spulletje kan kopen ipv alleen de processor upgraden.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Ja maar het probleem is dat het waarschijnlijk nog wel even kan duren voordat ik genoeg geld hebt om een heel nieuw bakkie te kopen.
Daarom vind ik die 750 gulden misschien iets om over na te denken.
Als ik een andere pro en mobo zou kopen waar ik ook wel over nagedacht heb zal ik meer dingen moeten kopen omdat ik verwacht dat ik niet alles kan overzetten. Moet dan zoiezo een nieuwe kast en voeding.
Mijn keuze zou dan zijn Abit KT7-a raid met een TB 1200 266.
Alles in mijn pc is nu allemaal Intel dus daarom denk ik dat er wel is moeilijkheden zouden voor kunnen doen met alles over te zetten.
Daarom vind ik die 750 gulden misschien iets om over na te denken.
Als ik een andere pro en mobo zou kopen waar ik ook wel over nagedacht heb zal ik meer dingen moeten kopen omdat ik verwacht dat ik niet alles kan overzetten. Moet dan zoiezo een nieuwe kast en voeding.
Mijn keuze zou dan zijn Abit KT7-a raid met een TB 1200 266.
Alles in mijn pc is nu allemaal Intel dus daarom denk ik dat er wel is moeilijkheden zouden voor kunnen doen met alles over te zetten.
There is no art to find the minds construction in the face
[b]Alles in mijn pc is nu allemaal Intel dus daarom denk ik dat er wel is moeilijkheden zouden voor kunnen doen met alles over te zetten.
Je hebt toch genoeg aan een Amd bordje en een Processor,je Hd, Geheugen ,Videokaart,Evt netwerkaarten zullen allemaal heus wel werken ,alleen hebie denk ik geen 300Watt voeding die zeker nodig is bij een snelle Athlom/Duron
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Pagina: 1