[BC3] BIOS voor Fester B3

Pagina: 1
Acties:
  • 75 views sinds 30-01-2008

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
wie kan mij helpen? ik ben op zoek naar het correcte bios voor het reference bord van AMD, genaamd de AMD Fester B3, het is een slot-a mobo, met de 751 Northbridge, en de 756 "viper" southbridge....

ik heb nu versie AFTb00-4, kan iemand me aan AFTb00-6 of 9 helpen?? thanx heaps..

AMD mailen helpt niet, want houden het wel geheim ofzo.. zij zeiden "we dont sell motherboards,only microprocessors." |:(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Laatst online: 29-09-2006
ff omhoog kicke

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• mvz
  • Laatst online: 30-06 23:47

mvz

muziek verslaafde

YES! my friend.. aftb00-7 draai ik nu, upgrade van 4.. ik kan er aan komen voor je, icq me anders ff ofsow.. maar ik vertel je wel ff dat het absoluut geen ruk uitmaakt in vergelijking met 4. :)

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:34

Exirion

Gadgetfetisjist

Beetje late hulp?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Dit topic is gesloten.