[BC3] Mag dit?

Pagina: 1
Acties:

• tjAb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20-10-2025
ziet er niet echt gezond uit....

Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Ik zat ff wat hardware-sites te doorploegen en op Void Your Warrany kwam ik dit Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.net/reviews/wbk/asg2_small.jpg en dit Afbeeldingslocatie: http://www.voidyourwarranty.net/reviews/wbk/asg4_small.jpg tegen.

De reviewer heeft de koelpasta over praktisch de hele CPU gesmeerd! En hier op GoT is mij altijd gezegd dat je alleen de core mag insmeren met koelpasta.
Zoals hij het doet maken alle bruggen toch contact met elkaar?

(de rest van het artikel)

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op zondag 22 april 2001 19:08 schreef F.U.B.A.R het volgende:
De reviewer heeft de koelpasta over praktisch de hele CPU gesmeerd! En hier op GoT is mij altijd gezegd dat je alleen de core mag insmeren met koelpasta.
Zoals hij het doet maken alle bruggen toch contact met elkaar?
ligt eraan... als die warmtegeleidingsprut GEEN elektrische stroom geleidt, maakt het geen zak uit

waarom trouwens kloten met een potloodje als je je hele processor kan insmeren met thermalpaste B-)

• deavatar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11-2025
Het lijkt me wel een beetje nep, als je goed kijkt lijkt het net of de "druppel" op de core van de cpu op het linker plaatje nep is.

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Op zondag 22 april 2001 19:14 schreef wfvn het volgende:

[..]

ligt eraan... als die warmtegeleidingsprut GEEN elektrische stroom geleidt, maakt het geen zak uit

waarom trouwens kloten met een potloodje als je je hele processor kan insmeren met thermalpaste B-)
Hij gebruikt Arctic Silver. Weet niet of het ook elektriciteit geleidt.

• jotheman
  • Laatst online: 11-08 21:43

jotheman

Was like that when I got here!

deavatar, volgus mij is die druppel thermalpaste (NOG meer) lijkt op arctic silver om eerluk te zijn :)

I see dead pixels...

• deavatar
  • Laatst online: 18-11-2025
Ik heb die thermalpaste wel eens gezien, en die zag er niet precies zo uit als deze! Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat het lijkt alsof ie erop geplakt is.

Verwijderd

Jahh Het Mag!! :p
Pagina: 1