Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
Ik zat ff wat hardware-sites te doorploegen en op Void Your Warrany kwam ik dit
en dit
tegen.
De reviewer heeft de koelpasta over praktisch de hele CPU gesmeerd! En hier op GoT is mij altijd gezegd dat je alleen de core mag insmeren met koelpasta.
Zoals hij het doet maken alle bruggen toch contact met elkaar?
(de rest van het artikel)
en dit
tegen. De reviewer heeft de koelpasta over praktisch de hele CPU gesmeerd! En hier op GoT is mij altijd gezegd dat je alleen de core mag insmeren met koelpasta.
(de rest van het artikel)
ligt eraan... als die warmtegeleidingsprut GEEN elektrische stroom geleidt, maakt het geen zak uitOp zondag 22 april 2001 19:08 schreef F.U.B.A.R het volgende:
De reviewer heeft de koelpasta over praktisch de hele CPU gesmeerd! En hier op GoT is mij altijd gezegd dat je alleen de core mag insmeren met koelpasta.
waarom trouwens kloten met een potloodje als je je hele processor kan insmeren met thermalpaste
Het lijkt me wel een beetje nep, als je goed kijkt lijkt het net of de "druppel" op de core van de cpu op het linker plaatje nep is.
Hij gebruikt Arctic Silver. Weet niet of het ook elektriciteit geleidt.Op zondag 22 april 2001 19:14 schreef wfvn het volgende:
[..]
ligt eraan... als die warmtegeleidingsprut GEEN elektrische stroom geleidt, maakt het geen zak uit
waarom trouwens kloten met een potloodje als je je hele processor kan insmeren met thermalpaste
deavatar, volgus mij is die druppel thermalpaste (NOG meer) lijkt op arctic silver om eerluk te zijn
I see dead pixels...
Ik heb die thermalpaste wel eens gezien, en die zag er niet precies zo uit als deze! Het kan aan mij liggen, maar ik vind dat het lijkt alsof ie erop geplakt is.
Pagina: 1