Stukkie copy paste,
Grmbl en hierbij bied ik me aan de superorb FAQ te schrijven, al dit GEZEIK over dit ding wordt je toch niet goed van zeg, het feit dat mensen een core verneuken met thermaltake koelers komt voort uit 2 dingen:
1: Thermaltake koelers, en dan bedoel ik de orbs en niet de vulcano II zijn erg goedkoop, zien er mooi uit en zijn zeer algemeen verkrijgbaar, dus men koopt ze ook sneller.
2: Newbies en mensen die hun eigen zin koste wat het kost willen doordrijven komen snel achter dat de huidige processortechniek fragiel is, je kan niet meer zoals een p1 het ding door de ramen gooien een koeler er met brute kracht scheef opraggen en dan verwachten dat het doet....
Wat je ook vooral leest hier in de superorb topics zijn "installatiemethoden" als ""Ik pakte de superorb vast en drukte hem goed schuin vast"". Dan trek ik m''n tenen krom want zo MOET je hem niet vastmaken...en dan later hier een beetje uithuilen omdat orbs zo slecht zijn en blablabla, De truuk is gewoon dat je die stomme orb helemaal niet moet vastpakken alleen de clip, en die druk je naar voren/onderen en klaar, en eraf halen doe je met een schroevendraaier waar je eerst een ouwe bankpas ofzo onderlegd tegen doorstoten tegen mobo.
Zo en nu hopelijk nooooit meer ""Core kapot door Orbz""