[BC3] Advies Athlon koeler!!!!

Pagina: 1
Acties:

• sjaakie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

sjaakie

Developer

Topicstarter
Ik heb een Athlon 600, maar die standaard koeler die erop zit, maakt tering veel herrie:(, en hij koelt ook niet echt fantastisch.

Kan iemand mij een advies geven, wat voor koelertje ik dan moet hebben?:?

Hij moet stil zijn:Z, en goed koelen>:).

Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker...

• ConZito
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-08 15:14
Doe nou alsjeblieft eerst is een search, deze vraag stelt echt iedereen gewoon, wat voor koeler dit, wat voor koeler zus.

Neem gewoon een GlobalWin VOS32, maakt pleuris herrie koelt goed.

Klaar zijn we.

• silentsnow
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04-2013

silentsnow

« '-_-' »

Coolermaster DP5-6H51. Vrij stil en coolt mijn 1GHz naar 45 graden. SuperOrb is alleen als je OC''t (mijn ervaring) :9

The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590

Verwijderd

Doe aan diepvries PCen :)

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Moet ie er dan wel even bij zeggen! het is zondag he!moet nog even bijkomen!

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
swiftech, kaniehedgehog, alpha, silverado.
someige koelers kun je in een silent versie krijgen!

je hebt een 600 dus geen extreme koeling nodig!kijk dan gewoon naar een van bovenstaande koelrs met een silent of een standaard fan (YStech)erop. die delta fans maken meestal een klere herrie!

groetjes.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• ConZito
Allemaal leuk die koelers die jullie die jongen advieseren, maar dit is een slotA processor, een ouwe Athlon classic, een een Swiftech gaat niet passen en Silverado ook niet en een Coolermaster dus ook niet, omdat dit SocketA koelers zijn.

Weet waar over je praat voordat je iets zegt.

• ConZito
Dit zijn aardige koelers

Coolermaster DP2-5H54

GlobalWin VOS32

Of een Alpha P7125 maar daar kan ik zo snel ff geen link van vinden, maar die verkopen ze iig bij www.oc-shop.nl

Denk dat je het nou wel kunt vinden :)

Verwijderd

check www.oc-shop.nl voor de Alpha P7125 S + 2 Delta AFB 60HP. Deze coolt zeeeeeeeeer goed

• ConZito
Op zondag 22 april 2001 15:12 schreef toermalijn het volgende:
Moet ie er dan wel even bij zeggen! het is zondag he!moet nog even bijkomen!
Dat hoeftie er niet bij te zeggen, als je weet hoe het zit, weet je dat de laagst geclockte SocketA Athlon voor de consumenten markt een 750mhz exemplaar is en voor de OEM resellers een 650mhz exemplaar :)
Pagina: 1