De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb ook de nieuwste beta bios en heb weinig gemerkt van die fix. Ik gebruik een fix van george e breese en die helpt wel bij mij
Maaruh je kunt die bios er gerust gebruiken want ik heb er verder absoluut geen problemen mee.
Maar als ik het goed begrijp zouden de veranderingen die George gemaakt had in die patch toch in te stellen zijn met de nieuwe bios update van abitOp zondag 22 april 2001 14:00 schreef michel-008 het volgende:
Ik heb ook de nieuwste beta bios en heb weinig gemerkt van die fix. Ik gebruik een fix van george e breese en die helpt wel bij mijMaaruh je kunt die bios er gerust gebruiken want ik heb er verder absoluut geen problemen mee.
Hoelang zou het duren voordat ze die update officieel op hun site zetten? Ik w8 liever want ik heb alleen maar slechte ervaringen gehad met te snel hardware kopen.
Incompabiliteit heb ik het dan over. KT7(A) en geforce kaarten
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik heb probs met mijn USB zie dit topic: [topic=165624]
Tot dusver heb ik de UL, YH en de WZ voor mijn biosupdate gebruikt... Ik heb niet uitgebreidt kunnen testen en ben (daarom) ook nog niet tegen probs aangelopen...Het probleem waar ik mee zit heeft het echter ook niet verholpen
Als je gaat flashen, kan je je oude biosversie gewoon op diskette opslaan en bewaren/terug zetten als het je niet bevalt..
Tot dusver heb ik de UL, YH en de WZ voor mijn biosupdate gebruikt... Ik heb niet uitgebreidt kunnen testen en ben (daarom) ook nog niet tegen probs aangelopen...Het probleem waar ik mee zit heeft het echter ook niet verholpen
Als je gaat flashen, kan je je oude biosversie gewoon op diskette opslaan en bewaren/terug zetten als het je niet bevalt..
MSI K7T266 Pro2 RU, XP 2400+@2600+ 52Gr stressed. Aopen HQ08 gemod met div Panaflo fans, Case 43 Gr. Sapphire Radeon 9500 Pro 330@310 Catlist 3.4, Compaq 8020 TFT 18,1" DVI, 768Mb Crucial@CAS 2-2T-5T-2T-4way, 2*Maxtor D740X-6L Raid
Goeie tip voor je. Je bord is abit met via chipset. VIA usb kan absoluut niet tegen OC.Op zondag 22 april 2001 21:03 schreef psychotic het volgende:
Ik heb probs met mijn USB zie dit topic: [topic=165624]
VIA USB kan absoluut niet tegen FSB OC. Ik had een soortgelijk probleem als jou. M''n hp scanner stopte gewoon tijdens scannen en werd daarna niet meer herkend.
M''n fsb weer teruggezet op 12x100 ipv 9x133 en dat ding werkt feilloos. Ik vind het ook irritant dat ik dan niet meer op 9x133 kan draaien maar kan wel leven met dat kleine verschil.
Als je USB apparaten belangerijker voor je zijn zou ik toch echt je fsb terugclocken.
Pagina: 1