[BC3] Flash Fail op Abit SE6

Pagina: 1
Acties:

• Kms
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 19:04
Ik probeerde gisteren mijn bios te flashen naar bios versie VK, Maar ging fout want na het resetten doet het systeem niks meer.
Ik heb al begrepen dat je bij abit een nieuwe bios kan bestellen, maar is er geen manier om de bios te reflashen bij dit bord?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Doet niets meer of nog wel piepjes?

indien piepjes, stop er eens een ISA VGA kaart in en trek die AGP videokaart eruit en kijk eens wat er dan staat....

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Kms
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 19:04
Er komen geen piepjes uit en ik kan ook niet een ISA kaart er in stoppen want er zijn geen isa sloten op dit moederbord aanwezig.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
In mijn topic gaf iemand een link waar je bioschipjes kant en klaar kan bestellen als je zelf de Biosfile hebt:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/163877

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen