[BC3] Abit KT7 naar de maan!

Pagina: 1
Acties:

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Topicstarter
Hoi,

Ik heb wat problemen met een Abit KT7. Het volgende is er gebeurd : Ik wilde mijn Bios flashen, dit heb ik gedaan in "Pure DOS Mode". Hierna het systeem een reboot gegeven en gelijk in PC Health Status een optie op Enable gezet. Daarna heb ik het systeem uitgezet en het stekertje van de FAN eraf gehaald. :) Geluids besparend dacht ik :P

Het probleem nu is dat helemaal niks meer doet. De HD spint op en daarna valt meteen het systeem direct uit. |:(

Heeft iemand nog suggeties om de boel terug te draaien ofzo???

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• CV_SmileY
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 10:05

CV_SmileY

JackOfAllTrades MasterOfNone

Op zondag 22 april 2001 01:48 schreef freak1982 het volgende:
Daarna heb ik het systeem uitgezet en het stekertje van de FAN eraf gehaald. :)
:? toch niet je CPU-fan???? anders weet ik de oorzaak van je probleem

Gr:):)tZZ

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Topicstarter
Dat stekertje van de CPU-FAN heb ik weer terug gezet.

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
bios gereset?

• Lip
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

Topicstarter
Bios is ook gereset maar hij is nog steeds dood. Er moet toch een manier zijn om ''m aan de praat te krijgen?

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-08 10:36
Op zondag 22 april 2001 01:51 schreef freak1982 het volgende:
Dat stekertje van de CPU-FAN heb ik weer terug gezet.
toch wel op de goede plaats?

• F.U.B.A.R
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-07 22:15
Heb je bij Health Status de optie "Fan alarm" (of iets dergelijks) op enabled gezet? Als je dan je CPU-fan uitzet, dan zal hij niet opstarten omdat het BIOS een fan-RPM leest dat lager ligt dan de ingestelde 200RPM. En dan wil hij niet werken. Of had je alweer een oudere BIOS-versie geflashed?
Pagina: 1