[BC3] Draait de ASUS CUSL2 met een 1GHZ ?

Pagina: 1
Acties:

• Loewe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:35
Ik wil een ASUS CUSL2 kopen in combinatie met een P-III 1GHZ. Volgens de specs van asus kan dit bord 933mhz+ aan. Wat betekent dit ? dat 1GHZ kan ? heeft iemand hiwer ervaring mee ?

Verwijderd

Heb net een systeempje gebouwd voor iemand met een CUSL2-(c) met een p3 1ghz en loopt als een trein .
Moet dus gaan lukken .
suc6

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
nee, dat werkt natuurlijk never nooit niet! shit man, een p3-500 is al moeilijk!!!!!

ik zou maar voor een Legato moederbord gaan, dat is pas kwaliteit !!!

asus man ... die verkopen toch alleen maar rotzooi, ze zijn niet voor niets zo spot goedkoop.

maargoed .. met andere woorden : DUH!!!!

Madwil (met bier op)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Loewe
Op zaterdag 21 april 2001 21:29 schreef Hunger het volgende:
Heb net een systeempje gebouwd voor iemand met een CUSL2-(c) met een p3 1ghz en loopt als een trein .
Moet dus gaan lukken .
suc6
werkt dit standaard of heb je een bios upgrade nodig ? wordt hij ook ondersteund door de bios of moet je vage fratsen uithalen ?

• Loewe
Op zaterdag 21 april 2001 21:30 schreef madwil het volgende:
nee, dat werkt natuurlijk never nooit niet! shit man, een p3-500 is al moeilijk!!!!!

asus man ... die verkopen toch alleen maar rotzooi, ze zijn niet voor niets zo spot goedkoop.

Madwil (met bier op)
hou jij je maar lekker bij je LEGO moederbord ;)

Verwijderd

Nee draait standaard

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 21:34 schreef Loewe het volgende:

[..]

hou jij je maar lekker bij je LEGO moederbord ;)
Met lego kun je alles maken, van auto''s tot cpu''s!!!!

www.lego.com/products/technic/advanced/motherboards/pentiumbecauseamdsucksaars/mobo3.shtml

maareuh ... jij hebt :
Mijn Gameclient: PIII 450@540 incl. Alpha cooler, 256 mb ram 100mhz, Soyo SY-BA6+III (BX), Guillemot Maxi gamer Xentor 32, 9,1gb SCSI HDD, Yamaha 4416 CDRW, Ultraplex40, SCSI Zip100, Diskdrive & in totaal 7 ventilatoren :)

het is tenminste nog een pentium :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• oXygeN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-07 15:13

oXygeN

oftewel oxje...

waarom pleur je die 1Ghz niet gewoon op je BX mobo, kan vast wel... wat lego-steentjes erop douwen en je kan weer jaren vooruit

\o/

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 21:39 schreef oXygeN het volgende:
waarom pleur je die 1Ghz niet gewoon op je BX mobo, kan vast wel... wat lego-steentjes erop douwen en je kan weer jaren vooruit
ennuh ... als het niet past i.v.m. pinnetjes ... gewoon ffies wat weg knippen enzo!

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 21:43 schreef madwil het volgende:

[..]

ennuh ... als het niet past i.v.m. pinnetjes ... gewoon ffies wat weg knippen enzo!
En als je er te kort hebt?

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 21:30 schreef madwil het volgende:

Madwil (met bier op)
Vergeef madwil voor zijn scherpe oordeel, hij heeft immers ruime ervaring met zooi.

*** You have been kicked off channel #rulende_bikkels by Mac|Madw (purity
+control)

HALVE ZOOL, BOEMELSCHE REDNECK!

BURP!

natte kus van de Osse vrijmetselaar :P

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-08 22:39

[..]

:o die is gek !! >:)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-08 11:47
Een Ghz kan makkelijk op je mainbord..
(ja ook zonder lego als dat je volgende vraag is >:))

Verwijderd

madwil, stop eens :)

Verwijderd

En zelfs harder dan 1 Ghz, het beste bord dat ik tot nu toe heb gehad. Proc is ook een beest. Zie sig.

:* Hebben veel mensen al zitten azuipen ofzo? Veel rare replyŽs en topics vandaag! :*

Verwijderd

ze zeggen wel eens stomme vragen bestaan niet, maar blijkbaar toch wel dus.

gebruik anders de search eens voor zo''n vraag.

Ik heb wel begrip voor vragen die meerdere malen voorkomen maar zoiets als dit,... tja daar moet toch simpel achter te komen zijn, ik heb hem weleens eerder voorbij zien komen ook.

Verwijderd

[..]

$

You''v got mail! :P

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 22:00 schreef DiEana het volgende:

[..]

$

You''v got mail! :P
beetje mijn truukjes misbruiken he?
hoevaak wil jij mail?

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 22:09 schreef madwil het volgende:

[..]

beetje mijn truukjes misbruiken he?
hoevaak wil jij mail?
Zoveel als de smtp van tweakers aankan! ;)

• BC3 Victim
Op zaterdag 21 april 2001 22:18 schreef DiEana het volgende:

[..]

Zoveel als de smtp van tweakers aankan! ;)
lol ... veel mensen zijn vergeetachtig geworden vandaag :)

• Loewe
bedankt voor alle reply''s en de CUSL2-C kan inderdaad 1GHZ+ aan, was ff in de war door de verschillende modellen.

Ik ga dit bord dus kopen. (alleen wel jammer dat het maar 512 mb ram aan kan.)

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Op zaterdag 21 april 2001 22:27 schreef Loewe het volgende:Ik ga dit bord dus kopen. (alleen wel jammer dat het maar 512 mb ram aan kan.)
Is meer dan genoeg.....

• Loewe
Op zaterdag 21 april 2001 22:57 schreef HitmanWVU het volgende:

[..]

Is meer dan genoeg.....
Ja op dit moment maar voor bijvoorbeeld videobewerking is het echt niet teveel ! en over een jaar lachen we waarschijnlijk om 512 dan is alles minimaal 1GB

Verwijderd

Toevallig heb ik nog zo''n bord en processor liggen, met allerlei leuke onderdelen eromheen, misschien kunnen we een deal maken...

• BC3 Victim
Zeg madwil, die link van jou werkt niet, dus iets zegt me dat je liegt :).

Sorry, moest ik ff kwijt :).

• BC3 Victim
Op zondag 22 april 2001 19:10 schreef Boekster het volgende:
Zeg madwil, die link van jou werkt niet, dus iets zegt me dat je liegt :).

Sorry, moest ik ff kwijt :).
niet? dan heeft lego waarschijnlijk hun elektronika deel verkocht aan playmobiel ... moet je maar op die site kijken.

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 14:05 schreef madwil het volgende:

[..]

niet? dan heeft lego waarschijnlijk hun elektronika deel verkocht aan playmobiel ... moet je maar op die site kijken.
Ze hebben trouwens bij lego nog niet alles verkocht. Die technic motortjes zijn onwijs handig als koelers. Nog beter dan de Alpha''s. Heb er zelf een stuk of 4 in me kast.

Heb trouwens wel een beetje het gevoel dat dit een kroegtopicje wordt:).

• BC3 Victim
Op maandag 23 april 2001 15:20 schreef Boekster het volgende:

[..]

Ze hebben trouwens bij lego nog niet alles verkocht. Die technic motortjes zijn onwijs handig als koelers. Nog beter dan de Alpha''s. Heb er zelf een stuk of 4 in me kast.

Heb trouwens wel een beetje het gevoel dat dit een kroegtopicje wordt:).
biertje? ;-)

• RupS
  • Laatst online: 30-08 20:49
zie sig.. en dat ie "maar" 512MB Ram aan kan ligt aan Intel 815EP Chipset, heeft niks met mobo te maken...Maar systeem draait nu op 1132 als een trein...

KOPEN!!!

• BC3 Victim
Op woensdag 25 april 2001 13:25 schreef madwil het volgende:

[..]

biertje? ;-)
Ja lekker, enneh, neem der zelf ook een:).

Pagina: 1