[BC3] Ik heb nu echt hulp nodig...

Pagina: 1
Acties:
  • 101 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:40

Exirion

Gadgetfetisjist

Topicstarter

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Verwijderd

Hier snap ik dus niks van ik heb een Abit BE6_II mobo met een p3 550/100mHz/512 alles draait als een idioot nu heb ik een andere processor gekregen een p3 800/100mHz/256 volgens mij is dit een coppermine (ja toch) die moet op mijn mobo passen met de juiste bios (ja toch).Ik heb nu versie QY die werkt echt goed met de 550 maar als ik de 800 er in doe dan krijg ik vage foutmeldingen de instellingen zijn volgens mij goed dus ik denk dat ik een andere bios versie nodig hebt.Wie kan mij vertellen welke bios ik het best kan gebruiken en waar haal ik hem vandaan....... mzzl

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 15:35 schreef Exirion het volgende:
www.abit.nl?
Ja zover was ik ook al maar elke keer als ik een flash wil uitoefenen dan zeg hij dat ik een unknown flash type heb, ik gebruik dus nu de QY wat moet ik nu hebben om een coppermine te gebruiken zonder problemen

Verwijderd

Toevallig nog recent de laatste SB Live! drivers geupdate ? Wil wel eens helpen aangezien met de standaard drivers van de cd een coppermine alleen maar ellende geeft

Verwijderd

Kijk hier heb ik wat aan ga ik gelijk proberen ps is de QY versie wel goed voor copermines

Verwijderd

Op zaterdag 21 april 2001 16:13 schreef PeeJee het volgende:
Toevallig nog recent de laatste SB Live! drivers geupdate ? Wil wel eens helpen aangezien met de standaard drivers van de cd een coppermine alleen maar ellende geeft
Okee PeeJee je had gelijk drivers geupdate en processor erin en draaien als een gek daarvoor kom ik nou op dit forum door mensen zoals jij hartstike bedankt*
Mzzl

• Beaves
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Nu alleen nog je sig aanpassen :-)

(Enne veel plezier met de 800E, die draait bij mij namelijk ook :))

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Okee bij deze gedaan btw hoe hard heb jij hem lopen en met wat voor een koeling bij mij met standaard koeling nu rond de 38 a 39 graden :)

Verwijderd

Okee hij loopt nu op 928 stabiel als ik hem hoger zet geeft hij een foutmelding zoiets als bios rom failere blablabla dit gebeurt al met het opstarten moet ik nu het voltage opschroeven hij staat nu nogop 1,7 tips zijn welkom en wie heeft hem het hoogst lopen met de standaard koeler op wat voor voltage ??

• Beaves
  • Laatst online: 28-08 15:22

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb mijn 800E op 992 lopen met een Vcore van 2,05 Volt en gekoelt door een Alpha/Delta HP combo. Hij wordt onder full-load (koetje :)) zo''n 42 graden. O ja, moederbord is een P3B-F.

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Op zondag 22 april 2001 15:59 schreef Beaves het volgende:
Ik heb mijn 800E op 992 lopen met een Vcore van 2,05 Volt en gekoelt door een Alpha/Delta HP combo. Hij wordt onder full-load (koetje :)) zo''n 42 graden. O ja, moederbord is een P3B-F.
Wauw 2,05 volt ik dacht dat je bij een coppermine max 1,85 mocht gebruiken en die foutmelding bij mij is dat normaal bij een te hoge fsb:?
Pagina: 1