De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
hallo,
als u een dergelijk OS installeert,
welke meldingen krijgt u dan?
vermeld ook even welk OS.
misschien kan ik hier wat mee.
robertveen@planet.nl
als u een dergelijk OS installeert,
welke meldingen krijgt u dan?
vermeld ook even welk OS.
misschien kan ik hier wat mee.
robertveen@planet.nl
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Misschien moet je je harddisk eerst op de gwone ide poort plaatsen ipv de ATA100 of eh RAID
Tijdens het installeren van Win98 geeft ie tijdens de setup als ie rond de 10% is de melding "SUWIN" niet goed of zoiets dergelijks.
En tijdens winME geeft ie ook tijdens de setup de foutmelding mbt het niet goed lezen kunnen van de cd. "...325" Wat er op de 3 puntjes stond weet ik ff niet meer...
Nu had ik de hele WinCD al naar de HD gekopieerd, maar dat mocht niet baten.
Dat van de gewone IDE-poort heb ik ook al geprobeerd, maar nix!
Hij herkend de HD goed, het partioneren en formatteren doet ie ook zonder problemen.
En tijdens winME geeft ie ook tijdens de setup de foutmelding mbt het niet goed lezen kunnen van de cd. "...325" Wat er op de 3 puntjes stond weet ik ff niet meer...
Nu had ik de hele WinCD al naar de HD gekopieerd, maar dat mocht niet baten.
Dat van de gewone IDE-poort heb ik ook al geprobeerd, maar nix!
Hij herkend de HD goed, het partioneren en formatteren doet ie ook zonder problemen.