[BC3] Asus A7A + thunderbird 1ghz + 128Mb DDR = HELP!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik ben dus nu een pc aan het maken met een Asus A7A, AMD thunderbird 1000mhz, 128mb DDR,
en Maxtor 20gb.

Leuk, zul je denken, maar mijn probleem is nu dat ik geen enkele O.S. geinstalleerd krijg...
Win me, Win 98, nix doet het.
Er zit voor de rest nog helemaal nix in de Pc, behalve dan een Asus V6600 Vgakaart.
Is er iemand die misschien een oplossing weet? Want ik weet het nu ECHT niet meer...
;(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
hallo,

als u een dergelijk OS installeert,
welke meldingen krijgt u dan?
vermeld ook even welk OS.
misschien kan ik hier wat mee.

robertveen@planet.nl

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Misschien moet je je harddisk eerst op de gwone ide poort plaatsen ipv de ATA100 of eh RAID

• BC3 Victim
Tijdens het installeren van Win98 geeft ie tijdens de setup als ie rond de 10% is de melding "SUWIN" niet goed of zoiets dergelijks.
En tijdens winME geeft ie ook tijdens de setup de foutmelding mbt het niet goed lezen kunnen van de cd. "...325" Wat er op de 3 puntjes stond weet ik ff niet meer...
Nu had ik de hele WinCD al naar de HD gekopieerd, maar dat mocht niet baten.

Dat van de gewone IDE-poort heb ik ook al geprobeerd, maar nix!

Hij herkend de HD goed, het partioneren en formatteren doet ie ook zonder problemen.

:'(