De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Gewoon proberen lijkt me. Zolang de temperaturen van vooral je CPU niet te hoog worden (boven 55 a 60 graden is al erg warm) zal er hardware-matig niet veel kapot kunnen gaan denk ik.
Wat voor merk RAM heb je er in zitten?
Wat voor merk RAM heb je er in zitten?
Proberen, proberen, proberen en nog eens proberen. De ene kan veeeel verder dan de andere. Met de search kom je ook wel ergens denk ik
merk geheugen weet ik niet. Moet ik mn kast weer open schroeven, maar het was 256 mb ram 133 mhz en die andere 128 pc100.......
volgens mij is mn cpu nu al 50 graden of warmer...
waar kan ik zon cpu temp proggie vindu?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
HierOp zaterdag 21 april 2001 14:16 schreef siggy het volgende:
merk geheugen weet ik niet. Moet ik mn kast weer open schroeven, maar het was 256 mb ram 133 mhz en die andere 128 pc100.......
http://mbm.livewiredev.com/download5.htm
een lui mens bedankt zich!hier
Op zaterdag 21 april 2001 14:26 schreef siggy het volgende:
[..]
een lui mens bedankt zich!
ik zie mn cpu temp totaal nie........
Pagina: 1