Ik had een Coolermaster EP5-6I11-A1 in ged8e om te kopen maar die bleek inmiddels uitverkocht in de buurt, ik had daarom een andere meegekregen, de DP5-6G11 om precies te zijn. Deze cooler doet het maar ik wil weten of ik beter af ben met een andere.
Op dit moment draai ik op 918 MHz en is de stressed temperatuur zo''n 42-44 graden (afhankelijk van omgevingstemp). Omdat deze cooler op de prijslijst als 1,5 GHz stond d8 ik dat dat wat magertjes was en ben op onderzoek uitgegaan, hij bleek maar tot 1,2 GHz gegarandeert, ik ben dat even gaan vertellen in de winkel en ze bedankten me hartelijk voor de tip. Ze krijgen die 1st genoemde cooler waarischijnlijk niet meer dus ben ik verder in de buurt rond gaan kijken en zag de volgende coolers:
Spire MA324-20 19,-
Spire 5D21B3 (orb) 35,-
ik heb nog een oude PSU fan liggen die ik op de 1ste zou kunnen doen.
dus nu is mijn vraag is wat moet ik doen?
-de huidige cooler houden
-een van de andere kopen en mogelijk er de PSU fan op zetten
zinnig comentaar stel ik zeer op prijs
Op dit moment draai ik op 918 MHz en is de stressed temperatuur zo''n 42-44 graden (afhankelijk van omgevingstemp). Omdat deze cooler op de prijslijst als 1,5 GHz stond d8 ik dat dat wat magertjes was en ben op onderzoek uitgegaan, hij bleek maar tot 1,2 GHz gegarandeert, ik ben dat even gaan vertellen in de winkel en ze bedankten me hartelijk voor de tip. Ze krijgen die 1st genoemde cooler waarischijnlijk niet meer dus ben ik verder in de buurt rond gaan kijken en zag de volgende coolers:
Spire MA324-20 19,-
Spire 5D21B3 (orb) 35,-
ik heb nog een oude PSU fan liggen die ik op de 1ste zou kunnen doen.
dus nu is mijn vraag is wat moet ik doen?
-de huidige cooler houden
-een van de andere kopen en mogelijk er de PSU fan op zetten
zinnig comentaar stel ik zeer op prijs
Breek je nek voorzichtig