Ik heb nog een moederbord a7v liggen waar ik de voltage mod op het uitgeprobeerd maar ik heb zo''n resistor weg gesoldeerd. Nou is mijn vraag is die nog te redden?
Tja.....
Ik lig hier op de grond van het lachen, maar dat mag ik niet zeggen.
Zowiezo dat je niet zomaar moet gaan solderen etc, kapotte borden zijn gewoon kapot.
Zowiezo dat je niet zomaar moet gaan solderen etc, kapotte borden zijn gewoon kapot.
Verwijderd
Ligt eraan HOE je hem weggesoldeerd hebt.
Als je nou verder niet beschadigd hebt, kun je misschien gewoon proberen hem te vervangen.
Als je nou verder niet beschadigd hebt, kun je misschien gewoon proberen hem te vervangen.
Hehe nou bedanktOp vrijdag 20 april 2001 13:49 schreef ecteinascidin het volgende:
Tja.....
Zowiezo dat je niet zomaar moet gaan solderen etc, kapotte borden zijn gewoon
kapot.
(tenminste nu wel 1 mnd later)
Maar goed van je fouten moet je leren en opzoek naar de 1000mhz dacht ik dat fix ik het zo effe. fout hehe
Maar ik dacht misshien een nieuw resistor er in of zo?
Het ziet er nog goed uit alleen de resistor is weg. Maar hoe kom ik aan zo''n resistor?Op vrijdag 20 april 2001 13:54 schreef bastard het volgende:
Ligt eraan HOE je hem weggesoldeerd hebt.
Verwijderd
kan je proberen is in ieder geval goedkoper dan nieuw mobo, suc-6
maar geef je weinig kans
maar geef je weinig kans
Een resistor is ook maar gewoon een weerstand. ik zou zeggen, koop een nieuwe (fl 0,25!) en soldeer hem er op.
Ik heb vandaag nog een nieuwe ps2 connector op een moederboard gesoldeerd. Kan best, alleen was het jammere dat hij niet volledig bedraad was, en dat m''n toetsenbord het nu nog niet doet.
Ik heb vandaag nog een nieuwe ps2 connector op een moederboard gesoldeerd. Kan best, alleen was het jammere dat hij niet volledig bedraad was, en dat m''n toetsenbord het nu nog niet doet.
Zal ik hem niet gewoon terug kunnen brengen?
zo van hij doet het ineens niet meer?
Misschien krijg ik wel een a7v133
Asus heeft toch poen zat.
Ik weet het je moet voor je eigen fouten opdraaien maar zit de wereld nog zo in mekaar?
zo van hij doet het ineens niet meer?
Misschien krijg ik wel een a7v133
Asus heeft toch poen zat.
Ik weet het je moet voor je eigen fouten opdraaien maar zit de wereld nog zo in mekaar?
Ik kan het proberen maar echt handig met een soldeerbout ben ik niet. Heb ik gemerkt.Op vrijdag 20 april 2001 14:04 schreef mboogie2 het volgende:
Een resistor is ook maar gewoon een weerstand. ik zou zeggen, koop een nieuwe (fl 0,25!) en soldeer hem er op.
Pagina: 1