[BC3] AXIA cores op de PC beurs?

Pagina: 1
Acties:

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-08 22:59
Yo,

Ben van plan om op de PC beurs van het weekend in Rijswijk een Thunderbird 1200/266 te gaan halen en een Asus A7V133.

Iemand een idee welke van de ''bekende'' beurswinkels (Computerland, Powerline, Graficall, Jin Computers) Thunderbirds met AXIA (of AZIA :)) core verkoopt?

• Tjark
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 23-08 13:31

Tjark

DON'T PANIC

erm... gewoon er heen gaan en ter plaatse vragen (of vragen of je ze ff mag bekijken).
Over niet al te lange tijd zul je alleen nog maar AXIA (of betere) cores kunnen krijgen.

*insert signature here

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2025

Deddiekoel

Gadget nerd

Eynstein verkoopt ze specifiek op hun site!
Staan als het goed is ook in de Pricewatch.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

• Selachii
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-07-2020

Selachii

gamedev

Jah, ik ga ook nog naar Rwijk waarschijnlijk...je kan gewoon vragen of ze dat even willen opzoeken (bekijken) hoor...no problemo (Yin computers kan soms heel goedkoop zijn, is er altijd in de Darling Market)

...gamen blijft leuk...

Verwijderd

Ik kocht mijn 1200C axia bij Powerline op de pc-beurs. Iets van een goeie maand terug.
Loopt stabiel op 1350mhz (9x150) en wordt maar iets van 1 a 2 graadjes warmer dan op 1200 (stressed).

Op 1400 lopen doet ie wel maar dat krijg ik stressed (m''n cpu dus...) toch wazige problemen. Kennelijk trekt ie dat net niet helemaal. Idle of normaal belast loopt ie perfect op 1400.
Voltage opkrikken hielp helaas niet. 1400 stressed zit er niet in ben ik bang.
Temperatuur was niet veel hoger dan op 1350 (stressed).

Phoe, ik gebruik wel vaak het woord "stressed" in m''n post. Zou ik soms... :P