[BC3] Processor is al open!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Ik heb mijn processor al helemaal open gekregen voor het overclocken (het is een AMD Athlon 600 SlotA)
Ik weet nu alleen niet hoe ik precies en met wat de SMS ledjes eraf krijg, kan iemand mij helpen?

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

Op donderdag 19 april 2001 21:37 schreef InSaNe-ClOwN het volgende:
Ik weet nu alleen niet hoe ik precies en met wat de SMS ledjes eraf krijg, kan iemand mij helpen?
sms ledjes op je processor?? Ik heb zelf een athlon slot A oc''ed met een gfd, maar ben geen sms ledjes tegengekomen. Wat bedoel je precies?

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

Op donderdag 19 april 2001 21:43 schreef bloasfist het volgende:

[..]

sms ledjes op je processor?? Ik heb zelf een athlon slot A oc''ed met een gfd, maar ben geen sms ledjes tegengekomen. Wat bedoel je precies?
Das de speciale Disco-edition.... vet koel ding man... 21 leds in 3 kleuren..... 12 verschillende programma''s.... kan ook als equilizer gebruikt worden :P :+

• bloasfist
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-08 18:37

bloasfist

Slot-A Crew

hm.. ik denk dat mijn equalizer iets goedkoper is, en dat je er ook wat beter bij kan. :D

Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs

Verwijderd

Denk dat ie per ongeluk zijn modem heeft gesloopt :)

Verwijderd

SMD weerstanden bedoelt hij waarschijnlijk

• WFvN
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-08 15:56

WFvN

Gosens Koeling en Warmte

errug veel verschil tussen die leds en die weerstandjes is er inderdaad niet echt.... dat zal het vast zijn... Maar ik betwijfel of het verwijderen van die weerstandjes wel zo wijs is.... :?

• BC3 Victim
ik heb geen goldfinger device, ik klok hem over door te solderen, ik bedoelde ook eigenlijk die weerstandjes

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
http://www4.tomshardware.com/cpu/99q4/991113/index.html

hier staan alle instellingen van voltage, multiplier etc

Pagina: 1