Toon posts:

[BC3] Windows2000+KT7A-RAID+SP1 probs

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,
Ik heb dus de search gebruikt maar vind geen antwoord op de volgende vraag:

Computer geinstalleerd met windows 2000. Via drivers geinstalleerd (Abit KT7A-RAID) en daarna SP1 geinstalleerd.. Jullie raden het al... foute boot met Inaccessible boot device... Nou, ik heb de fout terug kunnen voeren naar de ATA100 driver die Microsoft zo graag wil installeren.. die fuckt dus de hele boel op !! :(

Vraag : Kun je de SP1 ook installeren in kleine onderdelen, waardoor ik dus die ATA100 shit NIET hoef te installeren ?? Nu gaat hij eerst iets van 40 MB downloaden van Internet, zonder mij de keuze te geven welke onderdelen ik wel en niet wil installeren...

Help me................

• Tony Vroon
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13-06-2020

Tony Vroon

Werkt nu ergens anders

Wat ik zelf altijd doe is eerst alle stuurprogramma''s installeren, dan SP1 en dan pas 4-in-1 4.28a (zonder ATAPI Vendor Support, anders doet Nero ''t niet meer).
Weet alleen niet of deze volgorde voor jou helpt, want ik heb dus geen ATA100 (KT7 non-raid).

"Wie is deesen figuur, hier ten topic aangheduidt als 'hij', wiens mededelinghe soo eenen consternatie weet te ontluycken :? " -- dion_b

Verwijderd

Topicstarter
Hiervoor had ik zelf een KT7 met een Duron600@950... daar draaide de SP1 prima op... UDMA66...ipv nu UDMA100... dus eerst wel en nu... ja niet meer dus...

Verwijderd

Topicstarter
kick

Verwijderd

Ik heb hetzelfde probleem gehad. Op de een of andere manier waren er opeens files uit het viadriver pakket verdwenen. Heb gewoon geboot met een ouwe win98disk en de files handmatig van een andere pc met zelfde via-installatie, naar mijn pc gecopieerd en het werkte weer. Welke files het precies zijn weet ik zo snel niet. viaagp1.sys o.a. en nog een stuk of 3,4. Succes.