De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Ik zie dat je nieuw op het forum bent. Er is hier een Search waarmee je onderwerpen kunt opzoeken, en jouw vraag is al vele malen behandeld. Zoek maar eens met de Search op "unlock potlood" en je zult uitgebreide informatie vinden. Succes
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Ben jij een adje?Op donderdag 19 april 2001 16:18 schreef Exirion het volgende:
Ik zie dat je nieuw op het forum bent. Er is hier een Search waarmee je onderwerpen kunt opzoeken, en jouw vraag is al vele malen behandeld. Zoek maar eens met de Search op "unlock potlood" en je zult uitgebreide informatie vinden. Succes
Ik had ergens gelezen dat een 6b het beste was maar pin me er niet op vast
Step into the shadow. Forty six and two are just ahead of me ...
Loop niet te zeuren man, hij wil gewoon iemand helpen en doet dat (voor de verandering) netjes en aardigOp donderdag 19 april 2001 16:20 schreef Vo0 het volgende:
[..]
Ben jij een adje?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Hij loopt wel telkens iedereen te naaien bij Stoute Usertje Forum. Als hij ook maar één verkeerd bericht ziet, gaat ie meteen naar ST en vertellen dat iemand zich misdraagt. En ook als adje gedragen, vind ik een beetje lame. Misschien wil ie graag adje worden ofzo, maar ok. Ff ontopicOp donderdag 19 april 2001 16:24 schreef KillerAce_NL het volgende:
[..]
Loop niet te zeuren man, hij wil gewoon iemand helpen en doet dat (voor de verandering) netjes en aardig
Bij mij lukte het pas na 6 pogingen. Bij de laatste poging heb ik een nieuw HB potlood gekocht en daarmee lukte het meteen. 700@1026
En bij de ene houdt het langer dan bij de ander.
Voor de mensen die niet helemaal zeker van hun zaak zijn kan ik dit aanraden...
[topic=161613]
Bij AMD cpu''s of overklokken stond de potloodtruc
Bij AMD cpu''s of overklokken stond de potloodtruc
Pagina: 1