Toon posts:

[BC3] Extention Slot op een pentium board!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Je kent ze wel die dingen die in een 486 desltop altijd zaten ! zo`n kaart die je in een van je ISA sloten zet en in die extention kaart vervolgens weer je eigen kaarten zet !?

vraagje nu kan je die dingen ook gewoon in een pentium board zetten ?! of begint hij dan tegen te spetteren (en te roken) hehe :)

Verwijderd

Je bedoeld van die enge dingen die in een Compaq, IBM of Tulip zitten? Voles mij werkt et nie maar je ken et altijd proberen doorbrande zal ie nie.

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Als je de kaarten bedoelt die ik hier hebt liggen, dan past dat niet eens. Het lijkt nog het meest op een AGP kaart met daarop 3 ISA sloten en 1 PCI slot.

Maar als hij wel een ISA kaart aansluiting heeft en maar 1 ISA connector, dan moet het wel kunnen. Heeft hij er meerdere, dan gaat het NOOIT werken.

..Er was laatst nog iemand die vroeg of je een AGP kon splitten op die manier...

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
als hij in een isa valt, en maar 1 isa-connector heeft, heb er natuurlijk nix aan |:(
en als er een pci op zit blijft ie de crappy isa-eigenschappen houden , schat ik zo

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een moederboardje gehad en daar zat zo`n ding op maar daar zaten ook gewoone isa sloten op ! die hangt nou bij mij aan de muur........ ik vroeg me alleen af of als ik deze ging gebruiken in combi met een pentium board of dah ging werken :)