De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Ik haal die standaard pad er meestal af, en smeer dan zelf wat van die witte koelpasta erop. Maakt qua prestaties niet zoveel uit, maar die pads smelten, en geven dan zo''n rotzooi als je je cooler/cpu gaat vervangen.
Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Bla, bla, bla, komkommer is geen sla.
Verwijderd
Op 85c binnen 3 min!Op donderdag 19 april 2001 13:51 schreef Exirion het volgende:
Ik zou je zeker bij een Super Orb (die een in relief-ringen geslepen onderkant heeft) zeker afraden om GEEN pasta te gebruiken, want dan zit je CPU 30 seconden na de start al ver boven de 70CDus na 5 minuten geroosterd schat ik?
pasta maken ze niet optimaal contakt en blijft er warmte in de onnodig CPU, warmte trekt dan snel weg! !
En waar moet ik die pasta dan overal smeren ? Over de hele processor, of alleen over het kleine stukje in het midden.
Daar zat geen koelpasta op of bij, dus vandaar dat ik dacht dat ik hem nodig had.
Verwijderd
Coolpasta i.p.v. Thermal pad is meestal te gebruiken als je ''regelmatig'' je cooler eraf haalt. Als je gewoon je cooler monteert, niet overclockt en that''s it, gewoon lekker die plak laten zitten
Coolpasta als Arctic Silver enzo scheelt een paar graden extra maar kost ook weer veeeel meer.
Verwijderd
Maar ik raad het je zeker aan