[BC3] Tweetonige piepjes van a7v133 MoBo

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Weet iemand wat de tweetonige piepjes bij een A7V133 betekenen, het lijkt wel op het geluid van een ambulance.

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• Darkvater
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 26-08-2024

Darkvater

oh really?

staat in je moboboek, zal wel je te hoge temperatuur van je cpu zijn.

Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Zit geen CPU in of CPU zit niet goed.

Concrete Loop Watercooling

• FreeRider
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-07 22:45
Het heeft in ieder geval met je CPU te maken...

Concrete Loop Watercooling

• Hermanvh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-03 10:14

Hermanvh

webOS fan, hacker, developer

Op zaterdag 12 mei 2001 19:11 schreef FreeRider het volgende:
Zit geen CPU in of CPU zit niet goed.
Of CPU dood :'(

webOS all the way!

• BC3 Victim
Het gebeurt alleen als ik de instellingen van het mobo via de switches doe, als hij op jumperfree staat start hij gewoon op zonder het gepiep, dus de processor zit er goed in en is niet kapot. Maar bedankt voor de reakties.

DiabloRules

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
Ik zou maar snel terugklokken. Ik heb dat geluid ook een keer uit m,n A7V133 horen komen. Even uitlaten staan een verder gamen nergens last meer van. Alleen een uurtjes later ''snachts effe e-mail checken en heel m''n pc dood.

• BC3 Victim
Terugklokken is niet nodig denk ik, het is nu al bijna een maand later dan de eerste post en hij draait nu stabiel op 1260mhz(10.5 x 120) via bios instellingen en als hij kapot gaat is dat een goed excuus om weer eens iets snellers aan te schaffen.

Pagina: 1