Ik heb nu een Abit BE6-II met een P3 650.
Ik wil graag me systeem upgraden. Gezien de laatste prijsdalingen van Intel is een Dual mobo een optie. Ik dacht aan een Abit VP6.
Nu heb ik enkele twijfels;
Om SMP te gebruiken heb ik Win2000 nodig. Geen probleem. Maar...
Werken de programma''s die onder Windows2K draaien dan ook automatisch op (een van) beide processoren?
Ik draai een Domino R5 server&client, onwikkel Notes applicaties, wat film & DVD spul en doe welles wat aan beeldverwerking.
Heeeeeel soms een spelletje, maar die kunnen ook best op 1 chip.
En nog belangerijker; is de rest van mijn spul wel geschikt.
Bijvoorbeeld me geluidskaart, een Diamond MX300 met zo''n failliete Aureal chip.
Die Win2K drivers, kunnen die SMP wel aan?
En me videokaart, Gayfarce2 MX.
Wie kan me iets zinnigs zeggen over het nut voor mij van SMP tov bijvoorbeeld een fikse AMD thunderbird+mobo (ongeveer even dure upgrade).
Thankxzs
Ik wil graag me systeem upgraden. Gezien de laatste prijsdalingen van Intel is een Dual mobo een optie. Ik dacht aan een Abit VP6.
Nu heb ik enkele twijfels;
Om SMP te gebruiken heb ik Win2000 nodig. Geen probleem. Maar...
Werken de programma''s die onder Windows2K draaien dan ook automatisch op (een van) beide processoren?
Ik draai een Domino R5 server&client, onwikkel Notes applicaties, wat film & DVD spul en doe welles wat aan beeldverwerking.
Heeeeeel soms een spelletje, maar die kunnen ook best op 1 chip.
En nog belangerijker; is de rest van mijn spul wel geschikt.
Bijvoorbeeld me geluidskaart, een Diamond MX300 met zo''n failliete Aureal chip.
Die Win2K drivers, kunnen die SMP wel aan?
En me videokaart, Gayfarce2 MX.
Wie kan me iets zinnigs zeggen over het nut voor mij van SMP tov bijvoorbeeld een fikse AMD thunderbird+mobo (ongeveer even dure upgrade).
Thankxzs