Verwijderd
Ik heb een collega op het werk die beweerd een AMD k6-2 cpu met een bepaalde core, doormiddel van het plastic "klepje" aan de onderkant gemodificeerd heeft, zodat deze Multiplier op multiplier kan lopen, en dus een 3.8 GHZ haalt, stabiel... Nou ben ik niet de persoon om gelijk iemand voor leugenaar uit te maken, zo ben ik niet, maar het lijkt me wel HEEL erg sterk..
En nu komt het mooie, hij claimt geen enkele additionele koeling gebruikt te hebben
Kan dit? of zit ie gewoon te zwammen?
Techwarrior
Laat je niet teveel wijsmaken op je werk he?
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Dus I guess the answer is no!
Ook belachelijk dat je deze vraag onder onze neus kan schuiven peh... ga weg
"ja, ehm, nou, eh, eigenlijk komt het, eh , niet zo goed uit"
Verwijderd
het leek me ook al zwaar onmogelijk, maar ik ben niet iemand die gelijk leugenaar roept, dus ik denk , ik breek de conversatie af en vraag het eerst op tweakers
en volgens hem haalde hij in Unreal Tournament op 1024x768x32 bit 60 frames per seconde op een Monster fusion??????
Opzig is het wel aardig van je dat je hem niet gelijk voor leugenaar uitmaakt... maar in dit geval is dat wel op zijn plaats
Verwijderd
Maar die gozer l*lt uit zijn nek want hij haalt allerlei dingen door mekaar want er is volgens mij maar 1 manier om een K6 te bakken en niet zoveel verschillende zoals bij de T-bird
Verwijderd
Ik heb ietwat het vermoeden dat hij... :rLULT
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
deze vent moet een tv show krijgen ofzo, of een hardware siteOp woensdag 18 april 2001 20:07 schreef Techwarrior het volgende:
Jah er schijnt volgens hem een soort van klepje aan de onderkant te zitten, die hij eruit heeft gehaald, waardoor de chip z''n warme lucht beter kwijtkan....
het leek me ook al zwaar onmogelijk, maar ik ben niet iemand die gelijk leugenaar roept, dus ik denk , ik breek de conversatie af en vraag het eerst op tweakers
en volgens hem haalde hij in Unreal Tournament op 1024x768x32 bit 60 frames per seconde op een Monster fusion??????
ijzersterke verhalen heeft ie
Misschien bij supergeleiding...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Verwijderd
Whhhooooooo
www.kuiphuis.nl
Verwijderd
Als je een K-6 10MHz kunt overclocken mag je al blij zijn