[BC3] Pentium "in a box". . . Hulp!!!

Pagina: 1
Acties:

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
Howdy,

Ik heb zo''n raar "in a box" Pentium geval. Je weet wel, een proc met een cooler er standaard op. Maar het nadeel is dat deze cooler er (schijnbaar) niet meer af kan. Het is om precies te zijn een PentiumII 350MHz met een complete bepantsering erom heen (met dat SECC gebeuren heb dat te maken, weet er ook niet veel vanaf ;)). Heb iemand ervaring met deze "in a box" gevallen? Dit vraag ik omdat de standaard cooler kaduuk is.. Ja.. en wat heb ie aan een proc zonder cooler? :(

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

Verwijderd

UTFS

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Het moet wel kunnen toch :?
Volgens mij is de koeler er compleet met de koelrib eraf te halen. Je houdt dan de plastic casing over van de processor en de losse heatsink/ventilator. Bij mijn oude PII 2666 zat het geheel met een soort hefboompje vast.

Verwijderd

zo''n PII wil ik ook wel (2666:P)

• BC3 Victim
Juistem! Zo''n "ouwe" proccie wil ik ook wel :P. Maar om effe op de topic terug te komen... De koeler zelf is gewoon een langwerpig stukje plastic met een meesterlijk gaar coolertje erop (en met coolertje bedoel ik ook coolertje). Daaronder zitten de koelribben (duh :)) en die koelribben zitten om een hele bizzare manier vast om de case/pantering/huls/whatever. Soort van schroeven die plat zijn (??).. Never mind.. Gewoon vast. Maar kan ik het plaatje waar die koelribben op zitten er niet af slopen? Met een zaag ofzo netjes langs de zijkant. Zodat je een open omhulsel krijgt. Kan hier dan zoiezo nog wel een cooler op?!?! Laat het me asjeblieft weten.. :)

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• BC3 Victim
UTFS = Use The F*cking Search :)

Verwijderd

Op woensdag 18 april 2001 19:48 schreef hezik het volgende:
UTFS = Use The F*cking Search :)
FTS = Fuck The Search

Verwijderd

Wat jij wilt, ik heb andere hobby''s :Z

• BC3 Victim
Ik heb die foking search gebruikt en ik kon niet vinden wat ik wou!! Sjeess.. Domme mensen.. Trouwens.. Als ie zelf niet weet waar je mij (of iemand anders) mee kan helpen hou je smoel dan gewoon dicht! En niet "UTFS".. Moet ik daar nou voor boodshap uithalen? Is dat nou "delen van informatie"? Ken je net zo goed alles op een site pleuren als een FAQ! Maarja.. genoeg gekanker op jullie mensen...

Heb een heel nieuw probleem.. Kwam vandaag terug van een andere winkel waarnaar ik me proc had meegenomen.. Gewoon om bevestiging te krijgen.. (klopt allemaal volgens hun, joepie :().. Maar toen kwam ik thuis, prop me proc er weer in en. . . Hij doet geen tyfus! Verdomme wat een fijne dag! Eerst allemaal van die zeikwijfies "UTFS!, UTFS!" waar ik geen boodshap aan heb en dan GVD me comp naar het Jan Jaap Schroothoop..

Maarja.. dat vind ik nogal duister want: waarom gaat een comp stuk van een proc eruithalen (ja, echt alleen eruithalen), meenemen (in goeie vervoersdoos-doos ook), terugkomen, er weer terug in je pc stouwen???

Nee.. Dat weiger ik gewoon te geloven :P. Om ff op het nieuwe probleem terug te komen, iemand hier ervaring mee? NOU HEB IK SERIEUS HULP NODIG!! Dus geen "UTFS!"!!!

Effe voor de duidelijkheid:

Processor: Pentium II 350MHz
Moederbord: Abit BE6-II
Geheugen: 1 x 128MB 133MHz, 1 x 64MB 133MHz

Dat is wel het belangrijkste ongeveer... Ik heb ''m al kaal laten opstarten (alleen videokaart, processor; geen hd, geluidskaart e.d.). Hoop dat jullie kennen helpen :) :P :9 (geen "UTFS!" a.u.b. :))

• BC3 Victim
Op woensdag 18 april 2001 20:03 schreef _coolman_ het volgende:
Neem hier eens een kijkje:)

http://www.hardocp.com/articles/cooling/uncase_pentium/ocp_pii_case_removal.html
Juistem!!! Ben d''r gelijk aan begonnen (moet toch wat als me pc niet werkt :))

Pagina: 1