Wil ik weten waar ze hem hebben gekochtOp woensdag 18 april 2001 17:14 schreef Webgoodie het volgende:
En dan?
Misschien kun je beter je vraag meteen al stellen...
Bij Eynstein hebben ze er nog een paar (1.0 GHz that is), voor overklokbaarheid maakt de opgedrukte snelheid niet uit, de cores zijn toch hetzelfde. Alleen als je ze over een maandje of 2 à 3 verkoopt scheelt het een gulden of 50..
eynstein wist ik maar ik wou graag weten of er ook 1,33 of 1,2 of 1,3 ghz AXIA`s verkocht worden? en zo ja waar?Op woensdag 18 april 2001 17:18 schreef Arzie het volgende:
Bij Eynstein hebben ze er nog een paar (1.0 GHz that is), voor overklokbaarheid maakt de opgedrukte snelheid niet uit, de cores zijn toch hetzelfde. Alleen als je ze over een maandje of 2 à 3 verkoopt scheelt het een gulden of 50..
Verwijderd
Alle 1.3 en 1.33 GHz Athlons zijn AXIA''s en mits énig opzoekwerk was je dat al lang te weten gekomen denk ik.
En een 1.33 GHz klokt over het algemeen toch echt wel hoger dan pakweg een 1 GHz AXIA, maar ik denk niet dat er enig verschil is tussen 1.0 of 1.2 AXIA''s
JC
/edit : moet dringend leren typen
En een 1.33 GHz klokt over het algemeen toch echt wel hoger dan pakweg een 1 GHz AXIA, maar ik denk niet dat er enig verschil is tussen 1.0 of 1.2 AXIA''s
JC
/edit : moet dringend leren typen
Pagina: 1