[BC3] Kan dit kloppen???

Pagina: 1
Acties:

• AttiX
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:22
Na lang gespaard te hebben, ging ik vandaag met goede moed en gevulde portomonee naar de PC-shop. Ik had lang gezocht welk moederbordje nou het beste bij mij paste. Na uren rondgezworven te hebben op GoT en na vele kilometers benchmarks gezien te hebben, was ik er uit. Ik wilde een Abit KT7A Raid. Dit bijvoorbeeld om dat ik een ISA slot wil. Kom ik daar bij die PC zaak, ik zeg mag ik van u zo''n abit bord. Zegt die verkoper. Uhm, dat bord is uit de roulatie gehaald, omdat er teveel foutjes op het bord zaten. Binnenkort komt er een nieuwe uitgave van.
Mijn vraag moet ik dit nu geloven?

Uhm, nog een klein vraagje. Op de homepage van Abit staat een nieuw bord: de KT7E, met een KT133E chipset, ik heb hier nog niets over gehoord. Is deze chipset nu nieuwer dan de KT133A chipset? Lijkt me raar, want ik heb er nog niets over gehoord op T.net.

Verwijderd

Misschien te maken me d ie via soutbridge bug???

Maar daar is al een biosupdate voor.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:01

mvds

Totally awesome!

In de E versie is ondersteuning voor powernow! toegevoegd. Verder niets. Is dus verder gewoon de normale (geen A dus) versie.

• AttiX
Op woensdag 18 april 2001 15:22 schreef Nephilium het volgende:
Misschien te maken me d ie via soutbridge bug???

Maar daar is al een biosupdate voor.
Hmm, joah zou kunnen,ja.Die verkoper had het over de condensatoren die te dicht bij de socket staan. En dat Abit dit wat zou vernaderen omdat ze hier veel klachten over hadden gekregen.

BTW, dat KT7E is wel een vreselijk mooi (blauw :9~) bord, maar ondersteund geen standaard FSB van 133.

• AttiX
Op woensdag 18 april 2001 15:27 schreef obsidian het volgende:
In de E versie is ondersteuning voor powernow! toegevoegd. Verder niets.
Powernow? Ahaa. Kan ik aannemen dat de KT7E ongeveer tussen de KT7 en de KT7A zit?

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:01

mvds

Totally awesome!

Op woensdag 18 april 2001 15:28 schreef AttiX.SkategoaT het volgende:

[..]

Powernow? Ahaa. Kan ik aannemen dat de KT7E ongeveer tussen de KT7 en de KT7A zit?
Neuh, het is gewoon de KT7, alleen dan met powernow ondersteuning.

• AttiX
Op woensdag 18 april 2001 15:29 schreef obsidian het volgende:

[..]

Neuh, het is gewoon de KT7, alleen dan met powernow ondersteuning.
Ahaa.. ''K

• bakboord1
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2025

bakboord1

No. 1 of the eight.

Na een beetje regelmatig bezoeken had je dit al lang kunnen lezen. Of lijkt alleen voor mij de tijd snel te gaan. Maar je zou verwachten dat er vooruitgang is in plaats van een stap terug.

En waarom nu ineens de condensatoren verplaatsen als dit al meer dan een jaar geen probleem voor ABIT is?

De wegen van een pcshop zijn ondoorgrondelijk.

Abit KT7A, 700@5.5*150@1,75V, 512 Mb, TNT2 M64 32MB AGP, Terratec DMX x-fire1024, Iiyama VM 452

Pagina: 1