Na lang gespaard te hebben, ging ik vandaag met goede moed en gevulde portomonee naar de PC-shop. Ik had lang gezocht welk moederbordje nou het beste bij mij paste. Na uren rondgezworven te hebben op GoT en na vele kilometers benchmarks gezien te hebben, was ik er uit. Ik wilde een Abit KT7A Raid. Dit bijvoorbeeld om dat ik een ISA slot wil. Kom ik daar bij die PC zaak, ik zeg mag ik van u zo''n abit bord. Zegt die verkoper. Uhm, dat bord is uit de roulatie gehaald, omdat er teveel foutjes op het bord zaten. Binnenkort komt er een nieuwe uitgave van.
Mijn vraag moet ik dit nu geloven?
Uhm, nog een klein vraagje. Op de homepage van Abit staat een nieuw bord: de KT7E, met een KT133E chipset, ik heb hier nog niets over gehoord. Is deze chipset nu nieuwer dan de KT133A chipset? Lijkt me raar, want ik heb er nog niets over gehoord op T.net.
Mijn vraag moet ik dit nu geloven?
Uhm, nog een klein vraagje. Op de homepage van Abit staat een nieuw bord: de KT7E, met een KT133E chipset, ik heb hier nog niets over gehoord. Is deze chipset nu nieuwer dan de KT133A chipset? Lijkt me raar, want ik heb er nog niets over gehoord op T.net.