De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Verwijderd
Ik heb nu 2.5 erop ook, en die ging er goed op, maar al;s ik de tweakbios erop wil flashen krijg ik een vage foutmelding dat mijn moederbord niet Supported is.
De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen
Voortaan ff wat beter zoeken dusSpecial Note:
During BIOS flashing procedure on K7T Pro2 or K7T Pro2A. Screen will show "The program file''s BIOS lock string does not match with your system"
answer : Use /nbl parameter
For example: awdfl789 w6330vms.240 /nbl
(Bron: http://www.msi.com.tw/support/bios/mainboard/6xxx/k7t_turbo/k7t_turbo.htm )
Maar ja maakt niet uit hoor, we hebben allemaal wel is van die momenten
20x 170 Wp (Solar Frontier) op ZZO / 54 graden
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Verwijderd
AWFL789.exe/F
W6330vsp.10g (save old bios) yes
W6330vms.220
Parameter /nbl werkt slecht.
Maar hij blijft vastlopen.
Als hij opstart krijg ik af en toe ook een gek beeld met allerlei verticale lijnen erin.
Aan het geheugen kan het niet liggen wat dat heb ik al geprobeerd.
Verwijderd
Dit geeft ook z''n verschijnsel.
Als je hem geOC heb natuurlijk ?