Toon posts:

[BC3] Abit KT7-A, + Raid ATA 100 of iets anders ??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb 2 kapotte fan connectoren op mijn msi k7ta pro nu wil ik ermee terug en denk erover om een andere mobo te nemen ??

wil overclockken hev mijn pci sloten allemaal vol zitten wil overclocken en eh moet stabiel zijn en ik wil overclocken

dus welke mobo is aan te raden ?? dat raid lijk me wel handig maar is geen MUST

• aaihetapie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-08 22:12
MSI heeft een betere raid controller

• Cybertroy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-08 22:58
Op woensdag 18 april 2001 00:36 schreef aaihetapie het volgende:
MSI heeft een betere raid controller
>> Oja??? Waar baseer jij dit dan op?? Ik wil eerst wel eens vergelijkbare testen zien. En daar komt bij dat het natuurlijk pas interessant wordt als je met 3 a 4 HDD aan je RAID wilt gaan ''hangen''

Verwijderd

Topicstarter
mja lijkt mij ook sterk eigenlijk want die msi wat ik nu heb is nie zo snel met data

en daarbij komt nog heb 2x ata 100 schijven
draaien bij mij op ata 100 en ik stop er een udma promise kaartje bij in ( lag op werk dus altijd leuk om ff te testen ) en wat blijkt op ata 66 is ie kats sneller met die promise kaart

mja welke mobo is voor mij nu aan teraden
?

• BC3 Victim
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-09-2006
er zijn genoegen reviews en testen te vinden op het i.net waaruit blijkt dat de Highpoint(ABIT) raid controller het slechter doet dan de Promise raid controller

De username van de oorspronkelijke plaatser van deze posting is bij Big Crash 3 eind mei 2001 verloren gegaan. Om toch de posting zelf terug te kunnen plaatsen is de user BC3 Victim in het leven geroepen

• jle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-07 06:25

jle

Op woensdag 18 april 2001 08:35 schreef darthbrute het volgende:
er zijn genoegen reviews en testen te vinden op het i.net waaruit blijkt dat de Highpoint(ABIT) raid controller het slechter doet dan de Promise raid controller
Klopt. 8-)

Good goan

Verwijderd

De Abit KT7A-raid is een mooi plankje zonder rommel als cnr/amr, goed overklokbaar, niet duur. Een klein probleempje met maar 3 functionele usb poorten(als je de chip performance enhanced op enabled zet, anders nog meer kuren). Het blijft een aanrader. :)

Verwijderd

Topicstarter
hmmzzz word dus de abit +raid dan die +-3 % verschil in aldie snelheden boeit ook nie TOCH ?

mja nu een vraagje aan de mensen die al zo''n board hebben ?? wat kun je instellen in bios ?? tot hoever ? wat te maken heeft met opclocken ofcoz :) en past er een silverado op ?

Verwijderd

je kunt alles in de bios instellen.
kloksnelheid
voltage
multiplier factor
geheugen shit --> fsb ofzo geloof ik.
heel veel in elk geval!

Verwijderd

Topicstarter
hmzzz k dan word het zeker dat bord
nu nog ff hopen dat funprice hem op voorraad heeft volgende week en dan nog ff hopen dat ik mijn kadukke mobo (msi k7t pro 2a met 2x kapotte fan connectoren ) kan ruilen en wat extra geld kan bij leggen voor die abit .....

hoop echt dat funprice dat doet

• AaroN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08-2023

AaroN

JayGTeam (213177)

abit kt7a + raid roeleert echt >:)
niks dan negatiefs en drivers zijn bij abit ook altijd lekker rap etc. Echt een aanrader, nu helemaal sinds de corruption bug is opgelost :9~

JayGTeam (213177)

Verwijderd

Topicstarter
k thx leute

nu nog ff hopen dat ie mijn duron 700 ook @ 1000 krijgt :)
Pagina: 1